Odpowiedz

Problemy niezawodnego banku

Hey. Możecie się zalogować na swoje konto on-line? Czy znów im coś padło? Nawet telefoniczna infolinia odbija z informacją że mają telefon wyłączony lub są poza zasięgiem. 

Odpowiedz
0 Lajków
al12s
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
11
8
03-12-2020
Wiadomość 1 z 9 (3 700 wyświetleń)

Re.: Problemy niezawodnego banku

Własnie mam ten sam problem dzwoniłam i od razu rozłaczyło 

Odpowiedz
0 Lajków
mADZIULLLA
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
06-05-2021
Wiadomość 2 z 9 (3 674 wyświetleń)

Re.: Problemy niezawodnego banku


Czesc, od jakiego czasu próboje i przez komputer i przez smartfon to wyrzuca komunikat ze by sprawdzic połączenie z siecią ale wszystko jest ok. Inna aplikacja z Banku działa(PEKAO24), i wszystko inne. Jak coś im padło to nie ładnie sugerować ze to moje połaczenie ;/

Odpowiedz
0 Lajków
turyscik
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
06-05-2021
Wiadomość 3 z 9 (3 658 wyświetleń)

Re.: Problemy niezawodnego banku

A co chce sie zalogowac i wchodze na aplikacje mobilna to pisze abym sprawdziła połaczenie z internetem teraz wyskoczył mi komunikat sprawdz stan konta lub zrob przelew a u gory pisze ze niektore funkcje teraz nie działaja

 

Odpowiedz
0 Lajków
mADZIULLLA
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
06-05-2021
Wiadomość 4 z 9 (3 652 wyświetleń)

Re.: Problemy niezawodnego banku

Nie dziala nic. Nie mozna sie zalogowac ani placic online - aplikacja ING nie moze sie zalogowac i pobrac danych.

Odpowiedz
0 Lajków
JacekSupernak
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
06-05-2021
Wiadomość 5 z 9 (3 648 wyświetleń)

Re.: Problemy niezawodnego banku

Wina zawsze po stronie klienta - nowe hasło IN(wielkie)gie

Odpowiedz
0 Lajków
al12s
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
11
8
03-12-2020
Wiadomość 6 z 9 (3 645 wyświetleń)

Re: Re.: Problemy niezawodnego banku

Niestety, w związku z awarią dostęp do części z naszych usług jest niemożliwy. Pracujemy pilnie nad usunięciem jej przyczyny. Na ten moment możecie logować się do uproszczonej wersji Mojego ING, gdzie sprawdzicie stan konta lub zlecicie przelew. 

 

Występowały również kłopoty z naszą infolinią, niemniej już jesteśmy tam dla Was dostępni. Przepraszamy za wszelkie utrudnienia. 


***Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
DawidSz
Były moderator
Były moderator icon
225
47
26-11-2018
Wiadomość 7 z 9 (3 583 wyświetleń)

Re: Re.: Problemy niezawodnego banku

Odpowiedz
0 Lajków
Bartek30
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
07-05-2021
Wiadomość 8 z 9 (3 427 wyświetleń)

Re: Re.: Problemy niezawodnego banku

@Bartek30 Aplikacja działa prawidłowo. Wyłącz i włącz telefon i to powinno pomóc. W przypadku dodatkowych kłopotów przeinstaluj aplikację Emotikon: Szczęśliwy

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
537
119
12-04-2017
Wiadomość 9 z 9 (3 379 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Zapętlony reset aplikacji. Dźwięk powiadomienia

Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas

...

18-04-2024
Re: ubezpieczenie nieruchomości

Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt

...

18-04-2024
Re: Zeskanuj i zapłać

Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.

Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie

...

18-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy