Odpowiedz

Problemy niezawodnego banku

Hey. Możecie się zalogować na swoje konto on-line? Czy znów im coś padło? Nawet telefoniczna infolinia odbija z informacją że mają telefon wyłączony lub są poza zasięgiem. 

Odpowiedz
0 Lajków
al12s
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
11
8
03-12-2020
Wiadomość 1 z 9 (4 720 wyświetleń)

Re.: Problemy niezawodnego banku

Własnie mam ten sam problem dzwoniłam i od razu rozłaczyło 

Odpowiedz
0 Lajków
mADZIULLLA
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
06-05-2021
Wiadomość 2 z 9 (4 694 wyświetleń)

Re.: Problemy niezawodnego banku


Czesc, od jakiego czasu próboje i przez komputer i przez smartfon to wyrzuca komunikat ze by sprawdzic połączenie z siecią ale wszystko jest ok. Inna aplikacja z Banku działa(PEKAO24), i wszystko inne. Jak coś im padło to nie ładnie sugerować ze to moje połaczenie ;/

Odpowiedz
0 Lajków
turyscik
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
06-05-2021
Wiadomość 3 z 9 (4 678 wyświetleń)

Re.: Problemy niezawodnego banku

A co chce sie zalogowac i wchodze na aplikacje mobilna to pisze abym sprawdziła połaczenie z internetem teraz wyskoczył mi komunikat sprawdz stan konta lub zrob przelew a u gory pisze ze niektore funkcje teraz nie działaja

 

Odpowiedz
0 Lajków
mADZIULLLA
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
06-05-2021
Wiadomość 4 z 9 (4 672 wyświetleń)

Re.: Problemy niezawodnego banku

Nie dziala nic. Nie mozna sie zalogowac ani placic online - aplikacja ING nie moze sie zalogowac i pobrac danych.

Odpowiedz
0 Lajków
JacekSupernak
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
06-05-2021
Wiadomość 5 z 9 (4 668 wyświetleń)

Re.: Problemy niezawodnego banku

Wina zawsze po stronie klienta - nowe hasło IN(wielkie)gie

Odpowiedz
0 Lajków
al12s
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
11
8
03-12-2020
Wiadomość 6 z 9 (4 665 wyświetleń)

Re: Re.: Problemy niezawodnego banku

Niestety, w związku z awarią dostęp do części z naszych usług jest niemożliwy. Pracujemy pilnie nad usunięciem jej przyczyny. Na ten moment możecie logować się do uproszczonej wersji Mojego ING, gdzie sprawdzicie stan konta lub zlecicie przelew. 

 

Występowały również kłopoty z naszą infolinią, niemniej już jesteśmy tam dla Was dostępni. Przepraszamy za wszelkie utrudnienia. 


***Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
DawidSz
Były moderator
Były moderator icon
225
48
26-11-2018
Wiadomość 7 z 9 (4 603 wyświetleń)

Re: Re.: Problemy niezawodnego banku

Odpowiedz
0 Lajków
Bartek30
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
07-05-2021
Wiadomość 8 z 9 (4 447 wyświetleń)

Re: Re.: Problemy niezawodnego banku

@Bartek30 Aplikacja działa prawidłowo. Wyłącz i włącz telefon i to powinno pomóc. W przypadku dodatkowych kłopotów przeinstaluj aplikację Emotikon: Szczęśliwy



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
601
127
12-04-2017
Wiadomość 9 z 9 (4 399 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Konto osobiste walutowe EUR - jak wykonać ekspresowy przelew na Niemieckie konto

Przelew możesz zlecić z konta w złotych jako przelew walutowy lub bezpośrednio z konta walutowego. W przypadku trybu pilnego DZIŚ, przelew zostanie udostępniony w banku odbiorcy w tym samym dniu. Jeśl

...

12-03-2025
Re.: Ciągła aktywacja aplikacji

Jeśli w ciągu 90 dni nie zalogujesz się do aplikacji na zaufanym urządzeniu, automatycznie usuniemy je z Twoich zaufanych ze względu bezpieczeństwa. W tej sytuacji faktycznie wymagana jest ponowna akt

...

12-03-2025
Re.: Ogromny problem - jedna osoba w reprezentacji przy dwuosobowym schemacie akceptacji

Spróbuj proszę ponownie w tej sprawie napisać na czacie w bankowości lub zadzwoń na naszą infolinię dla przedsiębiorców pod numerem 32 357 00 24.

11-03-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy