05-04-2018 16:46
Dobry,
Kilka dni temu próbowałem podpisać dokument w PUE ZUS za pomocą konta ePUAP założonego w ING.
Kilkukrotnie nie udało się przejść do ostatniego etapu potwierdzenia: logowanie do profilu - ok, podpisz dokument - ok, kolejne logowanie w celu potwierdzenia - ok, strona się zawiesiła, po pewnym czasie informacja na stronie "Nie można pobrać danych".
Zalogowałem się na ePUAP i go unieważniłem (na mailu mam potwierdzenia założenia i unieważnienia profilu) i próbowałem założyć nowy. Niestety, każda próba kończy się komunikatem "Nie udało się założyć Profilu Zaufanego. Wystąpiła niezgodność danych."
Co ciekawe, w rejestrze zdarzeń widnieje informacja, że konta ePUAP nigdy nie udało się założyć.
Co z tym zrobić?
06-04-2018 16:58
Prosimy sprawdź, czy masz aktualne dane i złożone oświadczenia o rezydencji podatkowej. Aby to zrobić wystarczy wybrać w Moje ING: Dane i ustawienia -> Dane. Jeżeli wszystkie informacje zgadzają się, prosimy napisz do nas przez Moje ING.
Mając ciemny motyw w telefonie Xiaomi, to wyskakuje ciemny motyw i w appce. A ja np. chciałabym mieć jasny w ING i nie mogę tej opcji znaleźć, także o.
27-12-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
6 | |
5 | |
3 | |
3 |