05-04-2018 16:46
Dobry,
Kilka dni temu próbowałem podpisać dokument w PUE ZUS za pomocą konta ePUAP założonego w ING.
Kilkukrotnie nie udało się przejść do ostatniego etapu potwierdzenia: logowanie do profilu - ok, podpisz dokument - ok, kolejne logowanie w celu potwierdzenia - ok, strona się zawiesiła, po pewnym czasie informacja na stronie "Nie można pobrać danych".
Zalogowałem się na ePUAP i go unieważniłem (na mailu mam potwierdzenia założenia i unieważnienia profilu) i próbowałem założyć nowy. Niestety, każda próba kończy się komunikatem "Nie udało się założyć Profilu Zaufanego. Wystąpiła niezgodność danych."
Co ciekawe, w rejestrze zdarzeń widnieje informacja, że konta ePUAP nigdy nie udało się założyć.
Co z tym zrobić?
06-04-2018 16:58
Prosimy sprawdź, czy masz aktualne dane i złożone oświadczenia o rezydencji podatkowej. Aby to zrobić wystarczy wybrać w Moje ING: Dane i ustawienia -> Dane. Jeżeli wszystkie informacje zgadzają się, prosimy napisz do nas przez Moje ING.
Wyśle prośbę o przyspieszenie rozpatrzenia Twojego zgłoszenia do odpowiedniego działu.
20-04-2024Cześć,
miło mi, że masz pozytywne doświadczenia związane z naszym bankiem
Ofertą kredytów hipotecznych zajmują się nasi eksperci hipoteczni w placówkach banku.
Na kontakt z naszym specjalistą możesz
... 20-04-2024Witam, 12 kwietnia 2024 wpłaciłem 5tyś do wpłatomatu Planet Casch w Rybniku po chwili wydał kartę i pojawił się komunikat awaria bankomat zablokowany, zgłosiłem na infolinię nr.zgłoszenia;109447/04202
... 20-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
24 | |
13 | |
12 | |
6 | |
5 |