28-11-2018 11:14 | Edytowano: 28-11-2018 11:19
29-11-2018 11:20
Greg1, jeśli chcesz zmienić numer telefonu do autoryzacji, to masz dwie możliwości:
Zmiana numeru do autoryzacji przez korespondencję (list z kodem)
Adres do korespondencji
Jeśli nie masz możliwości, żeby udać się do oddziału, możesz zamówić kopertę z kodem aktywującym. Wysyłamy ją do 14 dni na Twój adres do korespondencji. Przez ten czas nie będziesz miał jednak dostępu do bankowości. Będzie ona zablokowana.
Jak zamówić kopertę z kodem
W pierwszej kolejności wejdź na naszą stronę internetową. Po wybraniu opcji Zaloguj, proszę wybierz link Problemy z logowaniem. Pojawi się wniosek o nadanie hasła. Wypełnij cały wniosek. W trzecim kroku wybierz opcję Zamów przesyłkę z jednorazowym kodem do nadania hasła.
Co potem
Po otrzymaniu koperty z kodem zadzwoń do nas (32 357 00 69). Aktywujemy ją i będziesz mógł podać nowy numer do autoryzacji oraz odblokować swoją bankowość.
29-11-2018 12:42
29-11-2018 17:16
29-11-2018 21:20
Mamy dzisiaj problemy z naszą bankowością i aplikacją. Obecnie możesz już zalogować się do aplikacji i sprawdzisz stan konta oraz zlecisz przelew. Pracujemy nadal nad przywróceniem pozostałych funkcji Mojego ING.
05-12-2018 18:45
KarolinaM pisze:
7161
Obecnie możesz już zalogować się do aplikacji i sprawdzisz stan konta oraz zlecisz przelew. Pracujemy nadal nad przywróceniem pozostałych funkcji Mojego ING.
Mnie trochę zmartwiła też informacja sprzed kilkunastu minut o wstrzymaniu prac nad WIRON-em... Nie wiem już co o tym wszystkim myśleć. Jak do tego podchodzicie?
30-04-2024Żebyśmy mogli to sprawdzić, skontaktuj się z nami na czacie, który znajdziesz w aplikacji na dole. Jesteśmy dostępni w dni robocze od godz. 8:00 do 22:00 i w sobotę od 8:00 do 16:00.
30-04-2024Dziękuje za szybką odpowiedz, proszę podpowiedzieć kiedy mogę spodziewać się zwrotu pieniędzy przy przyspieszonym procese?
30-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
24 | |
13 | |
12 | |
6 | |
6 |