28-11-2018 11:14 | Edytowano: 28-11-2018 11:19
29-11-2018 11:20
Greg1, jeśli chcesz zmienić numer telefonu do autoryzacji, to masz dwie możliwości:
Zmiana numeru do autoryzacji przez korespondencję (list z kodem)
Adres do korespondencji
Jeśli nie masz możliwości, żeby udać się do oddziału, możesz zamówić kopertę z kodem aktywującym. Wysyłamy ją do 14 dni na Twój adres do korespondencji. Przez ten czas nie będziesz miał jednak dostępu do bankowości. Będzie ona zablokowana.
Jak zamówić kopertę z kodem
W pierwszej kolejności wejdź na naszą stronę internetową. Po wybraniu opcji Zaloguj, proszę wybierz link Problemy z logowaniem. Pojawi się wniosek o nadanie hasła. Wypełnij cały wniosek. W trzecim kroku wybierz opcję Zamów przesyłkę z jednorazowym kodem do nadania hasła.
Co potem
Po otrzymaniu koperty z kodem zadzwoń do nas (32 357 00 69). Aktywujemy ją i będziesz mógł podać nowy numer do autoryzacji oraz odblokować swoją bankowość.
29-11-2018 12:42
29-11-2018 17:16
29-11-2018 21:20
Mamy dzisiaj problemy z naszą bankowością i aplikacją. Obecnie możesz już zalogować się do aplikacji i sprawdzisz stan konta oraz zlecisz przelew. Pracujemy nadal nad przywróceniem pozostałych funkcji Mojego ING.
05-12-2018 18:45
KarolinaM pisze:
7161
Obecnie możesz już zalogować się do aplikacji i sprawdzisz stan konta oraz zlecisz przelew. Pracujemy nadal nad przywróceniem pozostałych funkcji Mojego ING.
Prosimy, napisz do nas w tej sprawie na czacie w Moim ING.
14-01-2025Cześć,
Razem z żoną posiadamy działkę o statusie rolno-budowlanym, która ma 3000m2. Obecnie na działce mamy budynek w stanie "stan surowy zamkniętym", który jest wyceniany na wartość 350 000 PLN + kwo
... 14-01-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
8 | |
6 | |
5 | |
3 | |
3 |