Odpowiedz

Urządzenia zaufane

Czy urządzenia usunięte z zaufanych znikają po pewnym czasie tak jak stare umowy z moich dokumentów po 5 latach?
Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 1 z 10 (12 215 wyświetleń)

Re.: Urządzenia zaufane

Dokumenty mi aż tak nie przeszkadzają jak to, że niestety po problemach z aplikacją mam usuniętych 5 urządzeń zamiast jednego. Wiem, że taki rejestr jest potrzeby, ale ja nie chcę go po prostu widzieć. Jak ktoś ma konto od 10 lat i lubi zmieniać telefony co 3 miesiące ta lista w zakładce aplikacji mobilnej będzie bardzo długa...


W poprzednim banku taka sytuacja nie miała miejsca i to zdecydowanie na plus
Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 2 z 10 (12 145 wyświetleń)

Re.: Urządzenia zaufane

No i ostatnie pytanie, czy zakończone umowy np. płatności HCE w Moich Dokumentach znikają po pewnym czasie czy pozostają tam wszystkie. Dowiedziałem się od pracownika infolinii, że stare umowy idą do archiwum skąd są po 5 latach usuwane automatycznie, prawda?
Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 3 z 10 (12 142 wyświetleń)

Re: Re.: Urządzenia zaufane

Niestety nasz specjalista udzielił Ci błędnej informacji za co przepraszam. Potwierdziliśmy, że jest to najdłuższy możliwy okres wynikający z przepisów prawa. Obecnie jest to 10 lat. 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
ŁukaszW
Były moderator
Były moderator icon
699
231
12-10-2015
Wiadomość 4 z 10 (11 929 wyświetleń)

Re: Re.: Urządzenia zaufane

[ Edytowane ]
Ok ale jak to wygląda z urządzeniami zaufanymi?

Jak wspomniałem mam kilka zdublowanych przez błędy aplikacji...


Również coś w stylu 10 lat, jako dokumentacja konta?
Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 5 z 10 (11 922 wyświetleń)

Re: Re.: Urządzenia zaufane

Urządzenia zaufane są widoczne w Moim ING do zamknięcia usługi lub zmiany loginu.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
659
123
04-09-2015
Wiadomość 6 z 10 (11 869 wyświetleń)

Re: Re.: Urządzenia zaufane

A tak z ciekawości jaki to przypadek zmiany loginu?
Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 7 z 10 (11 856 wyświetleń)

Re: Re.: Urządzenia zaufane

Login możesz zmienić w dowolnym momencie w naszym oddziale (ponownie my go ustalimy). Wtedy historia np. zapisanych odbiorców z poprzedniego loginu nie przeniesie się na nowy. Poprzedni login zamkniemy. Będziesz miał nową bankowość.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
659
123
04-09-2015
Wiadomość 8 z 10 (11 746 wyświetleń)

Re.: Urządzenia zaufane


ErRoR pisze:
7132

Jak ktoś ma konto od 10 lat i lubi zmieniać telefony co 3 miesiące ta lista w zakładce aplikacji mobilnej będzie bardzo długa...

Odpowiedz
0 Lajków
yopifaklo
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
4
0
05-12-2018
Wiadomość 9 z 10 (11 619 wyświetleń)

Re.: Urządzenia zaufane

[ Edytowane ]
No niestety, trzeba się z tym pogodzić....
Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 10 z 10 (11 473 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Zablokowaliśmy tę kwotę na płatność kartą?

Na Twoim koncie środki są zablokowane, ponieważ bank wyraził zgodę na transakcję - taka odpowiedź zostaje wysłana do punktu, w którym płacisz. Może się zdarzyć, że takiej odpowiedni nie otrzymają, lub

...

25-04-2025
Re.: Błędne zaczytywanie danych do Profilu Zaufanego - 2 imiona

Hm... przy zakładaniu profilu informują, że:

 

"Twoje dane pobraliśmy z twojego banku. Nie możesz ich tu edytować. Jeśli chcesz je zmienić, zrób to najpierw w swoim banku."

 

i

 

"Uwaga: drugie imię musi by

...

25-04-2025
Zablokowaliśmy tę kwotę na płatność kartą?

Witam,

 

Dokonywałem płatności za hotel kartą, na stronie nie potwierdzili żadnej rezerwacji. Z konta pieniądze zniknęły. Informacja pod kwotą jest następująca "Zablokowaliśmy tę kwotę na płatność kartą

...

25-04-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy