22-11-2018 21:08
23-11-2018 21:12
23-11-2018 21:19
30-11-2018 16:11
Niestety nasz specjalista udzielił Ci błędnej informacji za co przepraszam. Potwierdziliśmy, że jest to najdłuższy możliwy okres wynikający z przepisów prawa. Obecnie jest to 10 lat.
30-11-2018 16:17 | Edytowano: 30-11-2018 16:21
01-12-2018 16:52
Urządzenia zaufane są widoczne w Moim ING do zamknięcia usługi lub zmiany loginu.
01-12-2018 18:00
02-12-2018 18:28
Login możesz zmienić w dowolnym momencie w naszym oddziale (ponownie my go ustalimy). Wtedy historia np. zapisanych odbiorców z poprzedniego loginu nie przeniesie się na nowy. Poprzedni login zamkniemy. Będziesz miał nową bankowość.
05-12-2018 18:44
ErRoR pisze:
7132
Jak ktoś ma konto od 10 lat i lubi zmieniać telefony co 3 miesiące ta lista w zakładce aplikacji mobilnej będzie bardzo długa...
08-12-2018 20:59 | Edytowano: 08-12-2018 20:59
Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt
... 18-04-2024Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.
Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie
... 18-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
24 | |
13 | |
12 | |
6 | |
5 |