22-11-2018 21:08
23-11-2018 21:12
23-11-2018 21:19
30-11-2018 16:11
Niestety nasz specjalista udzielił Ci błędnej informacji za co przepraszam. Potwierdziliśmy, że jest to najdłuższy możliwy okres wynikający z przepisów prawa. Obecnie jest to 10 lat.
30-11-2018 16:17 | Edytowano: 30-11-2018 16:21
01-12-2018 16:52
Urządzenia zaufane są widoczne w Moim ING do zamknięcia usługi lub zmiany loginu.
01-12-2018 18:00
02-12-2018 18:28
Login możesz zmienić w dowolnym momencie w naszym oddziale (ponownie my go ustalimy). Wtedy historia np. zapisanych odbiorców z poprzedniego loginu nie przeniesie się na nowy. Poprzedni login zamkniemy. Będziesz miał nową bankowość.
05-12-2018 18:44
ErRoR pisze:
7132
Jak ktoś ma konto od 10 lat i lubi zmieniać telefony co 3 miesiące ta lista w zakładce aplikacji mobilnej będzie bardzo długa...
08-12-2018 20:59 | Edytowano: 08-12-2018 20:59
Wniosek, że środki zablokowane, a niewydane komornikowi w okresie nierozstrzygniętego zbiegu zajęć, nie należą do klienta banku, nie jest prawidłowy. W okresie obowiązywania umowy rachunku bankowego,
... 26-11-2024Dzień dobry,
Czy w aplikacji da się w jakiś sposób podejrzeć, czy dodatkowe warunki do otrzymania oprocentowania premiowego zostały spełnione?
Pytam, ponieważ mam w aplikacji dwa konta OKO Bonus, jedneg
... 26-11-2024Dzień dobry.
Chciałem uruchomić transze kredytu ale strona się nie ładuje.
Sprawdzałem w Chrome/Firefox i wersje mobilne też.
Problem jest z tym, że m.in przeglądarka nie ładuje strony z powodu Content S
Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
5 | |
4 | |
4 | |
3 |