Odpowiedz

Problem z logowaniem

Szanowne ING,

Od paru dni nie mogę skorzystać z waszej bankowości za pośrednictwem systemu MacOS i jej domyślnej przeglądarki safari. Po wpisaniu loginu, strona z hasłem wygląda na pustą.

Zakładam, że to błąd ze stylami, ponieważ po zaznaczeniu białego pola, widać jakieś elementy.

 

Wersja MacOS: 12.3 (21E230)

Wersja Safari: 15.4 (17613.1.17.1.6)

 

Odpowiedz
0 Lajków
msek
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
21-03-2022
Wiadomość 1 z 5 (8 448 wyświetleń)

Re: Problem z logowaniem

Chciałabym Ci pomóc, natomiast Twoja sytuacja wymaga sprawdzenia. Przez Społeczność nie możemy potwierdzić Twoich danych, dlatego proszę Cię o kontakt na czacie w Moim ING lub telefonicznie 32 357 00 69. Wtedy przyjmiemy zgłoszenie techniczne.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
653
122
04-09-2015
Wiadomość 2 z 5 (8 408 wyświetleń)

Re: Problem z logowaniem

Ostatnie logowanie do mojego ing miało miejsce 12.05.2022 i jak zawsze przebiegało bezproblemowo. Dziś tj.18/19.05.2022 nie mogę się zalogować. Po naciśnięciu zaloguj kółko kręci się i nic się nie dzieje. Mam pytanie, czy od tego okresu nie zostały przeprowadzone jakieś prace nie uwzględnione w informacjach? Z pewnych ważnych względów korzystam z systemu windows xp oraz przeglądarki mypal. Zaznaczam, że dotąd wszystko śmigało bezproblemowo. Musieliście coś kombinować nie informując użytkowników. Próbowałem logować się również z innego urządzenia o tym samym sofcie i też bezskutecznie. Czy zostanie to naprawione lub jak ominąć problem? Wszystko inne mi działa. Strony innych banków również. Proszę o pomoc i ewent. o jakąś alternatywną metodę logowania. Pozdrawiam.

Odpowiedz
0 Lajków
Contras
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
10
1
19-05-2022
Wiadomość 3 z 5 (7 588 wyświetleń)

Re: Problem z logowaniem

Zgodnie z aktualnym Komunikatem dla użytkowników Systemu bankowości internetowej w zakresie wymagań technicznych dla systemu bankowości internetowej minimalna wersja systemu Windows to wersja 7. Ten Komunikat znajdziesz tutaj:

https://www.ing.pl/indywidualni/tabele-i-regulaminy/regulaminy/bankowosc-elektroniczna



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
796
173
04-09-2015
Wiadomość 4 z 5 (7 544 wyświetleń)

Re: Problem z logowaniem

Niestety jesteście w błędzie. Można  zalogować się z systemu windows xp i przeglądarki Mypal. Macie kiepskich informatyków i dużą niechęć do rozwiązywania problemów swoich użytkowników. Minimalne wymagania to windows 7? I co powiecie na to he he (patrz załącznik). Tworzycie tylko problemy zamiast je rozwiązywać.

Odpowiedz
0 Lajków
Contras
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
10
1
19-05-2022
Wiadomość 5 z 5 (6 533 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Płatności telefonem przez aplikację ING

Jakiś czas temu zmieniłem telefon na Huawei. Okazało się, że nie mogę aktywować płatności telefonem . z czego wcześniej korzystałem bez problemu na telefonie Honor i Oppo. Po wielu próbach udałem się

...

16-02-2025
Re.: Hasło maskowane - pozwólcie nam je wyłączyć!

ING jako bank chwalę, za komunikację, relatywnie dobry UI,

ale z minusów to zazwyczaj ostrzegam przed tym maskowanie.

 

Rozumiem, że dla większości ludzi to jest dobry dodatkowy mechanizm bezpieczeństwa

...

16-02-2025
Problem z logowaniem do Moje ING po dodaniu nowego telefonu

Witam, Wczoraj dodałem nowy telefon do aplikacji Moje ING, otrzymałem SMS-a, że ze względów bezpieczeństwa moje bankowość internetowa została zablokowana. Próbowałem ją odblokować, ale pojawiał się bł

...

14-02-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy