Odpowiedz

Problem z logowaniem

Szanowne ING,

Od paru dni nie mogę skorzystać z waszej bankowości za pośrednictwem systemu MacOS i jej domyślnej przeglądarki safari. Po wpisaniu loginu, strona z hasłem wygląda na pustą.

Zakładam, że to błąd ze stylami, ponieważ po zaznaczeniu białego pola, widać jakieś elementy.

 

Wersja MacOS: 12.3 (21E230)

Wersja Safari: 15.4 (17613.1.17.1.6)

 

Odpowiedz
0 Lajków
msek
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
21-03-2022
Wiadomość 1 z 5 (6 236 wyświetleń)

Re: Problem z logowaniem

Chciałabym Ci pomóc, natomiast Twoja sytuacja wymaga sprawdzenia. Przez Społeczność nie możemy potwierdzić Twoich danych, dlatego proszę Cię o kontakt na czacie w Moim ING lub telefonicznie 32 357 00 69. Wtedy przyjmiemy zgłoszenie techniczne.


-------------

Jeśli podoba ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.

Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
630
119
04-09-2015
Wiadomość 2 z 5 (6 196 wyświetleń)

Re: Problem z logowaniem

Ostatnie logowanie do mojego ing miało miejsce 12.05.2022 i jak zawsze przebiegało bezproblemowo. Dziś tj.18/19.05.2022 nie mogę się zalogować. Po naciśnięciu zaloguj kółko kręci się i nic się nie dzieje. Mam pytanie, czy od tego okresu nie zostały przeprowadzone jakieś prace nie uwzględnione w informacjach? Z pewnych ważnych względów korzystam z systemu windows xp oraz przeglądarki mypal. Zaznaczam, że dotąd wszystko śmigało bezproblemowo. Musieliście coś kombinować nie informując użytkowników. Próbowałem logować się również z innego urządzenia o tym samym sofcie i też bezskutecznie. Czy zostanie to naprawione lub jak ominąć problem? Wszystko inne mi działa. Strony innych banków również. Proszę o pomoc i ewent. o jakąś alternatywną metodę logowania. Pozdrawiam.

Odpowiedz
0 Lajków
Contras
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
7
1
19-05-2022
Wiadomość 3 z 5 (5 376 wyświetleń)

Re: Problem z logowaniem

Zgodnie z aktualnym Komunikatem dla użytkowników Systemu bankowości internetowej w zakresie wymagań technicznych dla systemu bankowości internetowej minimalna wersja systemu Windows to wersja 7. Ten Komunikat znajdziesz tutaj:

https://www.ing.pl/indywidualni/tabele-i-regulaminy/regulaminy/bankowosc-elektroniczna





-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
773
171
04-09-2015
Wiadomość 4 z 5 (5 332 wyświetleń)

Re: Problem z logowaniem

Niestety jesteście w błędzie. Można  zalogować się z systemu windows xp i przeglądarki Mypal. Macie kiepskich informatyków i dużą niechęć do rozwiązywania problemów swoich użytkowników. Minimalne wymagania to windows 7? I co powiecie na to he he (patrz załącznik). Tworzycie tylko problemy zamiast je rozwiązywać.

Odpowiedz
0 Lajków
Contras
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
7
1
19-05-2022
Wiadomość 5 z 5 (4 321 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Analiza wniosku kredyt hipoteczny

Witam, składałam wniosek przez Specjalistę w dniu 8 marca 2024. Dosyłaliśmy zaświadczenie w międzyczasie więc do analizy trafił dopiero 22 marca. Na stronie, gdzie można sprawdzać status wniosku widni

...

19-04-2024
Kredyt hipoteczny staż pracy

Hey wszystkim ! jestem od dawna zadowolonym klientem ING - miałem konto firmowe, teraz mam prywatne. Miałem też już jeden kredyt hipoteczny, który bezproblemowo spłaciłem. Chciałbym ubiegać się o nowy

...

19-04-2024
Re.: ING nie dba o bezpieczeństwo środków, brak autoryzacji nawet przy przelewach wysokokwotowych

Klucz U2F służy tylko i wyłącznie do zatwierdzenia logowania.  Nie autoryzuje nim żadnych przelewów.

 

 

I tutaj właśnie mamy problem. Ty musisz wpisywać kod z sms żeby wyszedł przelew. Czyli jest to bez

...

19-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy