Odpowiedz

Problem z logowaniem

Szanowne ING,

Od paru dni nie mogę skorzystać z waszej bankowości za pośrednictwem systemu MacOS i jej domyślnej przeglądarki safari. Po wpisaniu loginu, strona z hasłem wygląda na pustą.

Zakładam, że to błąd ze stylami, ponieważ po zaznaczeniu białego pola, widać jakieś elementy.

 

Wersja MacOS: 12.3 (21E230)

Wersja Safari: 15.4 (17613.1.17.1.6)

 

Odpowiedz
0 Lajków
msek
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
21-03-2022
Wiadomość 1 z 5 (9 537 wyświetleń)

Re: Problem z logowaniem

Chciałabym Ci pomóc, natomiast Twoja sytuacja wymaga sprawdzenia. Przez Społeczność nie możemy potwierdzić Twoich danych, dlatego proszę Cię o kontakt na czacie w Moim ING lub telefonicznie 32 357 00 69. Wtedy przyjmiemy zgłoszenie techniczne.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
677
124
04-09-2015
Wiadomość 2 z 5 (9 497 wyświetleń)

Re: Problem z logowaniem

Ostatnie logowanie do mojego ing miało miejsce 12.05.2022 i jak zawsze przebiegało bezproblemowo. Dziś tj.18/19.05.2022 nie mogę się zalogować. Po naciśnięciu zaloguj kółko kręci się i nic się nie dzieje. Mam pytanie, czy od tego okresu nie zostały przeprowadzone jakieś prace nie uwzględnione w informacjach? Z pewnych ważnych względów korzystam z systemu windows xp oraz przeglądarki mypal. Zaznaczam, że dotąd wszystko śmigało bezproblemowo. Musieliście coś kombinować nie informując użytkowników. Próbowałem logować się również z innego urządzenia o tym samym sofcie i też bezskutecznie. Czy zostanie to naprawione lub jak ominąć problem? Wszystko inne mi działa. Strony innych banków również. Proszę o pomoc i ewent. o jakąś alternatywną metodę logowania. Pozdrawiam.

Odpowiedz
0 Lajków
Contras
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
12
2
19-05-2022
Wiadomość 3 z 5 (8 677 wyświetleń)

Re: Problem z logowaniem

Zgodnie z aktualnym Komunikatem dla użytkowników Systemu bankowości internetowej w zakresie wymagań technicznych dla systemu bankowości internetowej minimalna wersja systemu Windows to wersja 7. Ten Komunikat znajdziesz tutaj:

https://www.ing.pl/indywidualni/tabele-i-regulaminy/regulaminy/bankowosc-elektroniczna



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
805
176
04-09-2015
Wiadomość 4 z 5 (8 633 wyświetleń)

Re: Problem z logowaniem

Niestety jesteście w błędzie. Można  zalogować się z systemu windows xp i przeglądarki Mypal. Macie kiepskich informatyków i dużą niechęć do rozwiązywania problemów swoich użytkowników. Minimalne wymagania to windows 7? I co powiecie na to he he (patrz załącznik). Tworzycie tylko problemy zamiast je rozwiązywać.

Odpowiedz
0 Lajków
Contras
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
12
2
19-05-2022
Wiadomość 5 z 5 (7 622 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: zapłata BLIKiem zbliżeniowym - problem

Tutaj nie mamy już dostępu do szczegółów Twojej płatności i odpowiedzi na zgłoszenie.
Jeśli chciałabyś dopytać w tej sprawie, napisz do nas na czacie w Moim ING.

 

09-11-2025
Re: Planet cash wplata blik

Emotikon: Smutny mam identyczny problem reklamacja Numer zgłoszenia: 107006/112025 odp dostałem
Odpowiedź wyślemy do 01.12.2025 a sytuacja z 09.11.2025
Prawie miesiąc czekać a wpłata gotówki miała być na aktualne rachu...

09-11-2025
Re: Wprowadzenie Samsung Pay

Dzień dobry jestem Państwa kiltem i powie ze jednak to prawda że ING nie sucha od ługiego czasu nie słucha klientów a powinien trochę posłuchać jak niechce stracić jeszcze klientów tych co ma i tak sa...

08-11-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy