Bankowość internetowa

Odpowiedz

Problem z logowaniem do banku poprzez przeglądarkę Brave

Witam,

 

Mam problem z logowaniem do bankowości internetowej poprzez przeglądarkę Brave -> https://login.ingbank.pl/mojeing/app/#login.

Czas otwierania strony logowania jest bardzo długi ~15s, a w panelu deweloperskim informuje o błędach na stronie. Czy ktoś to może zweryfikować czy nie są to możliwe podatności?

 

 

Odpowiedz
0 Lajków
orzechszek
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
8
1
16-11-2016
Wiadomość 1 z 2 (3 172 wyświetleń)

Re: Problem z logowaniem do banku poprzez przeglądarkę Brave

Brave nie należy do przeglądarek, które polecamy do korzystania z naszej bankowości. Przeglądarki wskazane przez nas dla systemu bankowości internetowej Moje ING: 

  • Microsoft Edge (wersja 43+ i nowsze)
  • Mozilla Firefox (wersja 76+ i nowsze)
  • Chrome (wersja 82+ i nowsze)
  • Safari (wersja 12.1.2+ i nowsze)

Tutaj problem nie powinien się pojawić.

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
KamilW
Moderator
Moderator icon
74
10
19-05-2022
Wiadomość 2 z 2 (3 044 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Nie udało się pobrać danych

Witam. Od wczoraj męczę się z problemem przy akceptacji Wniosku o pożyczkę gotówkowa po pozytywnej decyzji.
Ciągle mam błąd Nie udało się pobrać danych.
Sprawa zgłoszona niby do działu technicznego ale ...

10-09-2024
Re.: Niedziałająca aplikacja WRP0000

Aplikacja uruchamia się w normalnej przestrzeni, ale w Sejfie już nie chce.

09-09-2024
Restrukturyzacja

Podczas składania wniosku o restrukturyzacje bank informuje że złożenie wniosku spowoduje w późniejszym czasie trudniejszym otrzymaniu kredytu w banku, jak długo trwa ten okres i po jakim czasie można...

09-09-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy