08-12-2022 22:43
Witam,
Mam problem z logowaniem do bankowości internetowej poprzez przeglądarkę Brave -> https://login.ingbank.pl/mojeing/app/#login.
Czas otwierania strony logowania jest bardzo długi ~15s, a w panelu deweloperskim informuje o błędach na stronie. Czy ktoś to może zweryfikować czy nie są to możliwe podatności?
10-12-2022 14:11
Brave nie należy do przeglądarek, które polecamy do korzystania z naszej bankowości. Przeglądarki wskazane przez nas dla systemu bankowości internetowej Moje ING:
Tutaj problem nie powinien się pojawić.
Jestem na etapie kompletowania dokumentów do kredytu hipotecznego. Proszę o informacje:
1. Czy można zawnioskować o wycenę nieruchomości już na etapie składania dokumentów?
2. Jaki jest czas oczekiwania
... 14-10-2024Pamiętam do dzisiaj jak mnie hasło maskowane denerwowało. To był pierwszy bank (a nie miałem w życiu jednego) gdy pierwszy raz się z tym spotkałem. Hasło maskowane doprowadzało do irytacji. A dzisiaj
... 14-10-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
24 | |
13 | |
13 | |
7 | |
6 |