Bankowość internetowa

Odpowiedz

Problem z logowaniem do banku poprzez przeglądarkę Brave

Witam,

 

Mam problem z logowaniem do bankowości internetowej poprzez przeglądarkę Brave -> https://login.ingbank.pl/mojeing/app/#login.

Czas otwierania strony logowania jest bardzo długi ~15s, a w panelu deweloperskim informuje o błędach na stronie. Czy ktoś to może zweryfikować czy nie są to możliwe podatności?

 

 

Odpowiedz
0 Lajków
orzechszek
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
8
1
16-11-2016
Wiadomość 1 z 2 (3 258 wyświetleń)

Re: Problem z logowaniem do banku poprzez przeglądarkę Brave

Brave nie należy do przeglądarek, które polecamy do korzystania z naszej bankowości. Przeglądarki wskazane przez nas dla systemu bankowości internetowej Moje ING: 

  • Microsoft Edge (wersja 43+ i nowsze)
  • Mozilla Firefox (wersja 76+ i nowsze)
  • Chrome (wersja 82+ i nowsze)
  • Safari (wersja 12.1.2+ i nowsze)

Tutaj problem nie powinien się pojawić.

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
KamilW
Moderator
Moderator icon
74
10
19-05-2022
Wiadomość 2 z 2 (3 130 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Hasło maskowane - pozwólcie nam je wyłączyć!

Natomiast, pomijając kwestie bezpieczeństwa bo jak napisałem idealnych rozwiązań nie ma, jestem za wyborem
Więc jeśli ktoś korzysta z menagera haseł powinien mieć taką możliwość bez hasła maskowanego
I ...

14-10-2024
Wycena nieruchomości przez ING

Jestem na etapie kompletowania dokumentów do kredytu hipotecznego. Proszę o informacje:

1. Czy można zawnioskować o wycenę nieruchomości już na etapie składania dokumentów?

2. Jaki jest czas oczekiwania

...

14-10-2024
Re.: Hasło maskowane - pozwólcie nam je wyłączyć!

Pamiętam do dzisiaj jak mnie hasło maskowane denerwowało. To był pierwszy bank (a nie miałem w życiu jednego) gdy pierwszy raz się z tym spotkałem. Hasło maskowane doprowadzało do irytacji. A dzisiaj

...

14-10-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy