Bankowość internetowa

Odpowiedz

Problem z logowaniem do banku poprzez przeglądarkę Brave

Witam,

 

Mam problem z logowaniem do bankowości internetowej poprzez przeglądarkę Brave -> https://login.ingbank.pl/mojeing/app/#login.

Czas otwierania strony logowania jest bardzo długi ~15s, a w panelu deweloperskim informuje o błędach na stronie. Czy ktoś to może zweryfikować czy nie są to możliwe podatności?

 

 

Odpowiedz
0 Lajków
orzechszek
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
8
1
16-11-2016
Wiadomość 1 z 2 (3 543 wyświetleń)

Re: Problem z logowaniem do banku poprzez przeglądarkę Brave

Brave nie należy do przeglądarek, które polecamy do korzystania z naszej bankowości. Przeglądarki wskazane przez nas dla systemu bankowości internetowej Moje ING: 

  • Microsoft Edge (wersja 43+ i nowsze)
  • Mozilla Firefox (wersja 76+ i nowsze)
  • Chrome (wersja 82+ i nowsze)
  • Safari (wersja 12.1.2+ i nowsze)

Tutaj problem nie powinien się pojawić.

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
KamilW
Moderator
Moderator icon
79
10
19-05-2022
Wiadomość 2 z 2 (3 415 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Pusta strona logowania w Chrome

Dzień dobry,
 
mam problem ze stroną logowania. Przez chwilę pokazuje się kręcące kółeczko a następnie strona jest cała pusta.
Próbowałem już tryb incognito oraz czyszczenie historii oraz ciasteczek w pr
...

19-12-2024
Re.: OKO Bonus na Start promocja do 21.08 do 1.10.2024

Żebyśmy mogli to sprawdzić, zapraszam do kontaktu na czacie w Moim ING.

19-12-2024
Regulamin konkursu „Dobrze mieć w życiu wsparcie jakiegoś fajnego lwa”

Regulamin konkursu „Dobrze mieć w życiu wsparcie jakiegoś fajnego lwa

Obowiązuje od 19 grudnia 2024 r.

 

§1 Wprowadzenie

  1. Organizatorem Konkursu (zwanego dalej „Konkursem”) jest ING Bank Śląski S.
...

19-12-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy