08-12-2022 22:43
Witam,
Mam problem z logowaniem do bankowości internetowej poprzez przeglądarkę Brave -> https://login.ingbank.pl/mojeing/app/#login.
Czas otwierania strony logowania jest bardzo długi ~15s, a w panelu deweloperskim informuje o błędach na stronie. Czy ktoś to może zweryfikować czy nie są to możliwe podatności?
10-12-2022 14:11
Brave nie należy do przeglądarek, które polecamy do korzystania z naszej bankowości. Przeglądarki wskazane przez nas dla systemu bankowości internetowej Moje ING:
Tutaj problem nie powinien się pojawić.
Cześć,
Korzystałam z restrukturyzacji kredytu na okres 6 miesięcy, mój stan finansowy się nie poprawił czy mogę złożyć wniosek na kolejny okres?
01-11-2024Odpowiedź na to pytanie wymaga sprawdzenia sytuacji. Dlatego bardzo prosimy o kontakt na czacie po zalogowaniu w Moim ING w dni robocze w godzinach 8:00 - 18:00, w sobotę w godzinach 8:00 - 16:00 bądź
... 31-10-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
24 | |
13 | |
13 | |
7 | |
6 |