10-12-2022 11:59
Dzień dobry
Piszę w sprawie rozważenia wprowadzenia następującej funkcji, która ułatwi rozliczenia konta firmowego.
Wystarczy, aby każdą operację w historii transakcji można było oznaczyć jako rozliczoną i np. podświetlałaby się wtedy w systemie na zielono na całej długości paska, wtedy łatwiej jest kontrolować transakcje w firmie, które zostały już rozliczone, a które nie.
Ewentualnie dodanie opcji notatki, aby można było np. opisać daną transakcję np. numerem faktury, czasami płatności są realizowane przez bramki płatności i nie zawsze po czasie da się zorientować czego ona dotyczyła.
11-12-2022 12:04
Dziękuję za Twoją sugestię w tej sprawie. Przekazałam ją do odpowiedniego zespołu- przeanalizujemy to.
Jestem na etapie kompletowania dokumentów do kredytu hipotecznego. Proszę o informacje:
1. Czy można zawnioskować o wycenę nieruchomości już na etapie składania dokumentów?
2. Jaki jest czas oczekiwania
... 14-10-2024Pamiętam do dzisiaj jak mnie hasło maskowane denerwowało. To był pierwszy bank (a nie miałem w życiu jednego) gdy pierwszy raz się z tym spotkałem. Hasło maskowane doprowadzało do irytacji. A dzisiaj
... 14-10-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
24 | |
13 | |
13 | |
7 | |
6 |