Odpowiedz

Problem z listą transakcji excel/csv

Dzień dobry,

 

Mam problem z listą transakcji ściągniętą ze swojego profilu ING. Po ściągnięciu pliku w formacie CSV część danych została ucięta, a inna część jest niewidoczna, do tego polskie litery zostały zamienione na znaki takie jak %,& itd. Formatowanie pliku do innego rozszerzenia nie pomaga. Czy mogliby Państwo doradzić co zrobić w tej sytuacji? Będę bardzo wdzięczny za pomoc. Zdjęcie poglądowe w załączniku.

Odpowiedz
0 Lajków
antek017
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
24-02-2021
Wiadomość 1 z 2 (1 834 wyświetleń)

Re: Problem z listą transakcji excel/csv

W tym przypadku konieczne jest złożenie reklamacji. Możesz to zrobić przez czat dostępny po zalogowaniu do bankowości lub na całodobowej infolinii pod numerem 32 357 00 69. Gdy ją złożysz wyślij nam, proszę, numer tego zgłoszenia w wiadomości prywatnej - przyspieszymy dzięki temu rozwiązanie Twojego problemu. 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
ElżbietaG
Moderator
Moderator icon
93
16
14-12-2020
Wiadomość 2 z 2 (1 771 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Analiza wniosku kredyt hipoteczny

Z czasów procesowych dostępnych na stronie ING.
Aktualnie analizę liczy się od dnia kiedy bank poinformował o jej rozpoczęciu +24 dni robocze. Ale te czasy procesowe się zmieniają i tutaj rozczarowanie...

29-04-2024
Re: Analiza wniosku kredyt hipoteczny

Witam,

Skąd macie informację kiedy powinna być skończona analiza dokumentów, my złożyliśmy wniosek bezpośrednio w banku 8.04.2024, do dnia dzisiejszego mamy status 2 analizujemy Twoje dokumenty, bez ża

...

29-04-2024
Re: OKO BONUS a wymiana dowodu osobistego

Nawet jeśli posiadany przeze mnie aktualnie dowód osobisty jest ważny jeszcze ponad 30 dni?

 

Przecież Jest to mój aktualny dokument, więc nie rozumiem w czym problem - nie napisałem przecież że mój akt

...

29-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy