24-02-2021 13:31
Dzień dobry,
Mam problem z listą transakcji ściągniętą ze swojego profilu ING. Po ściągnięciu pliku w formacie CSV część danych została ucięta, a inna część jest niewidoczna, do tego polskie litery zostały zamienione na znaki takie jak %,& itd. Formatowanie pliku do innego rozszerzenia nie pomaga. Czy mogliby Państwo doradzić co zrobić w tej sytuacji? Będę bardzo wdzięczny za pomoc. Zdjęcie poglądowe w załączniku.
26-02-2021 16:17
W tym przypadku konieczne jest złożenie reklamacji. Możesz to zrobić przez czat dostępny po zalogowaniu do bankowości lub na całodobowej infolinii pod numerem 32 357 00 69. Gdy ją złożysz wyślij nam, proszę, numer tego zgłoszenia w wiadomości prywatnej - przyspieszymy dzięki temu rozwiązanie Twojego problemu.
Witam,
Skąd macie informację kiedy powinna być skończona analiza dokumentów, my złożyliśmy wniosek bezpośrednio w banku 8.04.2024, do dnia dzisiejszego mamy status 2 analizujemy Twoje dokumenty, bez ża
... 29-04-2024Nawet jeśli posiadany przeze mnie aktualnie dowód osobisty jest ważny jeszcze ponad 30 dni?
Przecież Jest to mój aktualny dokument, więc nie rozumiem w czym problem - nie napisałem przecież że mój akt
... 29-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
24 | |
13 | |
12 | |
6 | |
6 |