- Subskrybuj źródło RSS
- Oznacz temat jako nowy
- Oznacz temat jako przeczytany
- Przyklej wątek Wątek u bieżącego użytkownika
- Zakładka
- Subskrybuj
- Strona dopasowana do drukarki
04-12-2019 11:08 | Edytowano: 04-12-2019 13:44
Re: Re.: Odblokowanie dostępu do bankowości internetowej
[ Edytowane ]- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Zastrzeżony dokument nie powinien mieć wpływu na odblokowanie bankowości. Do tego procesu, potrzebny jest jednak kod z smsa. Wysyłamy go na numer telefonu, który wskazałaś jako autoryzacyjny w naszym banku.
Jeśli Twój dowód jest zastrzeżony, to zablokowaną kartę możesz odblokować do 30 dni w bankowości internetowej. Jeśli kartę zastrzegłaś - to jest to proces nieodwracalny. W tym przypadku powinnaś zamówić nową kartę. Możesz to zrobić również w Moim ING (Moje finanse/Konto (np. Konto Direct)/Zamów kartę).
-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
12-12-2019 18:35
Re: Re.: Odblokowanie dostępu do bankowości internetowej
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
13-12-2019 18:53
Re: Re.: Odblokowanie dostępu do bankowości internetowej
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
W sytuacji, którą opisałaś, konieczna jest wizyta w dowolnym oddziale naszego banku w Polsce. Bez ważnego dokumentu tożsamości nie będziesz mogła telefonicznie wykonać większości dyspozycji. Informujemy o tym podczas zastrzegania dokumentu tożsamości zarówno w Moim ING, jak i telefonicznie.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
20-12-2019 22:31
Re.: Odblokowanie dostępu do bankowości internetowej
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
jestem w USA I nie moge sie zalogowac do mojego konta
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
20-12-2019 22:33
Re: Re.: Odblokowanie dostępu do bankowości internetowej
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
robie jak radzicie I nic
do tej pory bylo dobrze
co robic?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
21-12-2019 21:44
Re: Re.: Odblokowanie dostępu do bankowości internetowej
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Chciałabym Ci pomóc, ale przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej bankowości. Nie mogę tutaj potwierdzić Twoich danych. Proszę napisz mi więcej informacji. Jaki masz komunikat podczas próby logowania? Czy znasz swój login oraz masz dostęp do numeru telefonu do kodów sms?
-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
22-12-2019 22:35
Re: Re.: Odblokowanie dostępu do bankowości internetowej
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
22-12-2019 22:57
Re: Re.: Odblokowanie dostępu do bankowości internetowej
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Tak odzyskalam numer ktory byl podany w banku. Jednak musial zostac zablokowany poniewaz smsy nie docieraja. Odzyskalismy wszystko dowod,telefon. Mam login do bankowosci, przyslali nam nowa karte i nawet ten kod jednorazowy ale nie mam mozliwosci pojawienia sie w banku wiec wszystko jest nadal zablokowane. Jednym telefonem przez mojq nieuwage i niewiedze zostalo zablokowane wszystko choc zgloszona zostala tylko do zastrzezeniq karta i mojeing. A zeby to odblokowac okazuje sie ze nie idzie. Pomimo tego ze mam ten sam dowod, ten sam numer telefonu i otrzymalismy nowa karte. Dolaczam zrzuty ekranu podczas logowania
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
23-12-2019 08:11
Re: Re.: Odblokowanie dostępu do bankowości internetowej
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Jak wspominał @LukaszW - gdy dowód osobisty jest zastrzeżony- obsługa telefoniczna jest ograniczona.
W jednej z poprzednich wiadomości pisałaś, że zastrzegłaś dokument, kartę i usługę internetową.
Chciałabym Ci pomóc, ale dopóki dokument tożsamości jest zastrzeżony- nie będziesz mogła aktywować jednorazowego kodu aktywacyjnego telefonicznie.
Tym samym nie możesz ponownie przejść wniosku o odblokowanie/aktywację usługi Moje ING.
Zapraszam do oddziału banku (nie punktu ING Express), jeżeli tylko będziesz miała taką możliwość.
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie :-)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
23-12-2019 17:13
Re: Re.: Odblokowanie dostępu do bankowości internetowej
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość