04-12-2019 11:08 | Edytowano: 04-12-2019 13:44
Zastrzeżony dokument nie powinien mieć wpływu na odblokowanie bankowości. Do tego procesu, potrzebny jest jednak kod z smsa. Wysyłamy go na numer telefonu, który wskazałaś jako autoryzacyjny w naszym banku.
Jeśli Twój dowód jest zastrzeżony, to zablokowaną kartę możesz odblokować do 30 dni w bankowości internetowej. Jeśli kartę zastrzegłaś - to jest to proces nieodwracalny. W tym przypadku powinnaś zamówić nową kartę. Możesz to zrobić również w Moim ING (Moje finanse/Konto (np. Konto Direct)/Zamów kartę).
12-12-2019 18:35
13-12-2019 18:53
W sytuacji, którą opisałaś, konieczna jest wizyta w dowolnym oddziale naszego banku w Polsce. Bez ważnego dokumentu tożsamości nie będziesz mogła telefonicznie wykonać większości dyspozycji. Informujemy o tym podczas zastrzegania dokumentu tożsamości zarówno w Moim ING, jak i telefonicznie.
20-12-2019 22:31
jestem w USA I nie moge sie zalogowac do mojego konta
20-12-2019 22:33
robie jak radzicie I nic
do tej pory bylo dobrze
co robic?
21-12-2019 21:44
Chciałabym Ci pomóc, ale przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej bankowości. Nie mogę tutaj potwierdzić Twoich danych. Proszę napisz mi więcej informacji. Jaki masz komunikat podczas próby logowania? Czy znasz swój login oraz masz dostęp do numeru telefonu do kodów sms?
22-12-2019 22:35
22-12-2019 22:57
23-12-2019 08:11
Jak wspominał @LukaszW - gdy dowód osobisty jest zastrzeżony- obsługa telefoniczna jest ograniczona.
W jednej z poprzednich wiadomości pisałaś, że zastrzegłaś dokument, kartę i usługę internetową.
Chciałabym Ci pomóc, ale dopóki dokument tożsamości jest zastrzeżony- nie będziesz mogła aktywować jednorazowego kodu aktywacyjnego telefonicznie.
Tym samym nie możesz ponownie przejść wniosku o odblokowanie/aktywację usługi Moje ING.
Zapraszam do oddziału banku (nie punktu ING Express), jeżeli tylko będziesz miała taką możliwość.
23-12-2019 17:13
To przyglądajcie się i szybko wprowadzajcie Dzisiaj IKE, ETFy oraz zagraniczne rynki to podstawa. Jeśli się nie mylę, to dzisiaj każda wasza licząca się konkurencja ma wyżej wymienione usługi w swoic
... 27-11-2024Nie chce zakładać nowego wątku.
Naprawcie te bilety. Restart telefonu nie poprawia sytuacji. Zamknięcie całkowicie apki ING również.
Bilet zaraz po zakupie można podejrzeć. Natomiast później (np na żąda
... 27-11-2024To, że ktoś nie umie drukować to od razu argument, że logo ING nie w kolorze? Przecież tylko głównie o logo chodzi.
Jakoś w mBanku mamy w kolorze do dzisiaj
27-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
5 | |
4 | |
4 | |
3 |