Bankowość internetowa

Odpowiedz

Re: Re.: Odblokowanie dostępu do bankowości internetowej

[ Edytowane ]

Zastrzeżony dokument nie powinien mieć wpływu na odblokowanie bankowości. Do tego procesu, potrzebny jest jednak kod z smsa. Wysyłamy go na numer telefonu, który wskazałaś jako autoryzacyjny w naszym banku.

 

Jeśli Twój dowód jest zastrzeżony, to zablokowaną kartę możesz odblokować do 30 dni w bankowości internetowej. Jeśli kartę zastrzegłaś - to jest to proces nieodwracalny. W tym przypadku powinnaś zamówić nową kartę. Możesz to zrobić również w Moim ING (Moje finanse/Konto (np. Konto Direct)/Zamów kartę).



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
586
125
19-03-2018
Wiadomość 11 z 39 (12 251 wyświetleń)

Re: Re.: Odblokowanie dostępu do bankowości internetowej

Kod sms tez nie doxhodzi bo zablokowali wszystko kartke telefon dowod i bankowosc moje ing. Zeby odblokowac dostep zamowilismy kod jednorazowy ale jego trzeba autoeyzowac a autoryzwac nie mozna bo dowod jest zastrzezony. Karta przyszla nowa ale nie nadadza pinu bez dowodu odstrzezonego i tym sposobem nie mamy dostepu do pieniedzy. Czy jest jakakolwiek szansa by cokolwiek odblokowac.
Odpowiedz
0 Lajków
Asia84
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
6
0
28-11-2019
Wiadomość 12 z 39 (12 185 wyświetleń)

Re: Re.: Odblokowanie dostępu do bankowości internetowej

W sytuacji, którą opisałaś, konieczna jest wizyta w dowolnym oddziale naszego banku w Polsce. Bez ważnego dokumentu tożsamości nie będziesz mogła telefonicznie wykonać większości dyspozycji. Informujemy o tym podczas zastrzegania dokumentu tożsamości zarówno w Moim ING, jak i telefonicznie. 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
ŁukaszW
Były moderator
Były moderator icon
699
228
12-10-2015
Wiadomość 13 z 39 (12 166 wyświetleń)

Re.: Odblokowanie dostępu do bankowości internetowej

jestem w USA I nie moge sie zalogowac do mojego konta

Odpowiedz
0 Lajków
macfig3897
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
20-12-2019
Wiadomość 14 z 39 (12 075 wyświetleń)

Re: Re.: Odblokowanie dostępu do bankowości internetowej

robie jak radzicie I nic 

do tej pory bylo dobrze

co robic?

Odpowiedz
0 Lajków
macfig3897
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
20-12-2019
Wiadomość 15 z 39 (12 073 wyświetleń)

Re: Re.: Odblokowanie dostępu do bankowości internetowej

Chciałabym Ci pomóc, ale przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej bankowości. Nie mogę tutaj potwierdzić Twoich danych. Proszę napisz mi więcej informacji. Jaki masz komunikat podczas próby logowania? Czy znasz swój login oraz masz dostęp do numeru telefonu do kodów sms?



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
MonikaC
Moderator
Moderator icon
647
122
04-09-2015
Wiadomość 16 z 39 (12 041 wyświetleń)

Re: Re.: Odblokowanie dostępu do bankowości internetowej

Tak powinni poinformowac ale nikt nie informuje jednak. A polaczenie sie ponownie z ta sama osoba na infolini jest nierealne
Odpowiedz
0 Lajków
Asia84
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
6
0
28-11-2019
Wiadomość 17 z 39 (12 009 wyświetleń)

Re: Re.: Odblokowanie dostępu do bankowości internetowej

Witam
Tak odzyskalam numer ktory byl podany w banku. Jednak musial zostac zablokowany poniewaz smsy nie docieraja. Odzyskalismy wszystko dowod,telefon. Mam login do bankowosci, przyslali nam nowa karte i nawet ten kod jednorazowy ale nie mam mozliwosci pojawienia sie w banku wiec wszystko jest nadal zablokowane. Jednym telefonem przez mojq nieuwage i niewiedze zostalo zablokowane wszystko choc zgloszona zostala tylko do zastrzezeniq karta i mojeing. A zeby to odblokowac okazuje sie ze nie idzie. Pomimo tego ze mam ten sam dowod, ten sam numer telefonu i otrzymalismy nowa karte. Dolaczam zrzuty ekranu podczas logowania
Odpowiedz
0 Lajków
Asia84
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
6
0
28-11-2019
Wiadomość 18 z 39 (12 007 wyświetleń)

Re: Re.: Odblokowanie dostępu do bankowości internetowej

Jak wspominał @LukaszW - gdy dowód osobisty jest zastrzeżony- obsługa telefoniczna jest ograniczona.
W jednej z poprzednich wiadomości pisałaś, że zastrzegłaś dokument, kartę i usługę internetową.
Chciałabym Ci pomóc, ale dopóki dokument tożsamości jest zastrzeżony- nie będziesz mogła aktywować jednorazowego kodu aktywacyjnego telefonicznie.
Tym samym nie możesz ponownie przejść wniosku o odblokowanie/aktywację usługi Moje ING.
Zapraszam do oddziału banku (nie punktu ING Express), jeżeli tylko będziesz miała taką możliwość.

 

*****
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie :-)
PatrycjaT
Były moderator
Były moderator icon
307
69
29-01-2018
Wiadomość 19 z 39 (11 962 wyświetleń)

Re: Re.: Odblokowanie dostępu do bankowości internetowej

Czyli dopoki nie pojawie sie w Polsce to nic nie zalatwie? Niestety napewno do wakacji tam sie nie pojawie czy to oznacza ze do tego czasu nie bede miala mozliwosci korzystania ze swoich pieniedzy? I nie bede miala do nich dostepu? Naprawde nie ma zadnej mozliwosci?
Odpowiedz
0 Lajków
Asia84
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
6
0
28-11-2019
Wiadomość 20 z 39 (11 944 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Inne dane przelewu niż właściciela konta

I prawidłowo. Jak można podawać inne dane? Wiesz, że na to są paragrafy?

23-11-2024
Re.: Problem z założeniem konta.

Zależy mi na wyjaśnieniu sytuacji, jednak w tym miejscu nie mamy podglądu do danych w systemie i danych naszych klientów.
Przykro mi, że syn ma kłopot z kontem. Jeśli było zapisane zgłoszenie w tej spr...

22-11-2024
Inne dane przelewu niż właściciela konta

Hej, korzystając z Vinted, olx czy innych portali w ramach bezpieczeństwa swoich danych nie podaje swoich prawdziwych danych, pojawił się problem pierwszy raz dopiero gdy założyłem konto w ING, przysz

...

23-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy