16-11-2024 11:21
No nieeeeee no, faktycznie znowu nie działa. Czy ING nie może wysłać przynajmniej części swoich informatyków na jakiś dodatkowy urlop, żeby przestali w końcu psuć coś co działa?
30-11-2024 14:33
Nadal jestem za szybki jak na standardy banku ING. Po wpisaniu 5 znaków ten durny formularz "załapuje" tylko 4 znaki (patrz załącznik). Jest to powtarzalne za każdym razem. To jest właśnie efekt władowania tony kodu w formularz logowania zamiast jakiegoś prostego i bezproblemowo działającego rozwiązania. Dziękujemy bardzo wspaniałemu działowi IT za te wszystkie fantastyczne zmiany, o które nie prosiliśmy. Chyba czas zacząć rozglądać się za innym bankiem, który nie odwala takiego partactwa.
30-11-2024 16:34
Ciekawa wiadomość - dzisiaj coś się "zepsuło" w bankowości ING i chwilowo odzyskaliśmy możliwość korzystania z menedżerów haseł (czyli da się tylko ING to blokuje). W załączeniu:
- zrzut ekranu logowania, na którym widać, że formularz logowania zmienił się na trochę inny (awaryjny?) i dzięki temu zostało odblokowane działanie menedżera haseł (Bitwarden)
- zrzut ekranu z serwisu bankowości internetowej, który potwierdza, że w ING "coś poszło nie tak"
P.S. Przy logowaniu macie taki dumny napis "Liczą się ludzie". Czyżby?
01-12-2024 17:30
Już niestety nie działa. Zrobiłem dwukrotnie reklamację, ale odpowiedzieli standardowym tekstem że nic nie blokują i że problemem jest pewnie aktualizacja po stronie bitwardena.
Złożyłem więc trzecią reklamację z prośbą, by odpowiedź wysłali listownie. Liczę, że tym razem konieczność poniesienia kosztów przesyłki skłoni ich do pochylenia się nad tematem.
Nie będę wpisywał hasła maskowanego. Koniec kropka. To niebezpieczne.
04-12-2024 12:01
Ciekawostka. Hasło się wypełnia automatycznie przez Bitwardena pod warunkiem, że ... włączysz ichnią klawiaturę ekranową. Dziwne.
05-12-2024 10:34
Faktycznie - obejście problemu sposobem z klawiaturą ekranową jest skuteczne (aczkolwiek dość dziwne). Czyli mamy kolejne potwierdzenie, że może to działać normalnie, tylko ktoś w ING nie chce tego umożliwić.
Możesz odkryć widok stanu kont wchodząc w aplikacji w prawy górny róg. Wybierasz tam Ustawienia - Widok - Strona główna.
30-12-2024Dlaczego Bank oferuje takie produkty z możliwością wpłaty na konto dziecka 200000 zł z oprocentowaniem 7% przez 3 mies? A co dalej? Pułapka i zamrożone środki. Oprocentowanie 1,5% i brak możliwości wy
... 29-12-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
8 | |
7 | |
5 | |
3 | |
3 |