Odpowiedz

Re: Re.: Nowy wygląd = mniejsze bezpieczeńśtwo

Wygląda na to, że po weekendowych zmianach uzupełnianie hasła w ekranie logowania ING znów działa poprawnie z Bitwarden.

W custom fields trzeba użyć pin-X (gdzie X to pozycja litery w haśle). 

 

 

Odpowiedz
0 Lajków
Nimble8351
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
24-01-2024
Wiadomość 41 z 48 (5 125 wyświetleń)

Re: Re.: Nowy wygląd = mniejsze bezpieczeńśtwo

Znowu przestało działać - tym razem nie można automatycznie uzupełnić loginu... Po co ktoś to ciągle rusza po stronie ING?

pit
pit
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
17
13
05-02-2022
Wiadomość 42 z 48 (4 891 wyświetleń)

Re: Re.: Nowy wygląd = mniejsze bezpieczeńśtwo

Hmmm... u mnie wciąż działa z Bitwarden

Odpowiedz
0 Lajków
Nimble8351
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
24-01-2024
Wiadomość 43 z 48 (4 883 wyświetleń)

Re: Re.: Nowy wygląd = mniejsze bezpieczeńśtwo

Dokładnie znowu coś zepsuli, u mnie Bitwarden znowu przestał uzupełniać login. Na szczęście hasło dalej uzupełnia, ale login muszę ręcznie kopiować i wklejać. 

 

Po co tak kombinują ? Po co ciągle utrudniają ? Jak menedżer haseł uzupełnia poprawnie login i hasło to przynajmniej było wiadomo - menedżer haseł uzupełnia hasła = jest się na dobrej stronie,  nie uzupełnia = jest się na fałszywej stronie. Oczywiście są inne metody na sprawdzenie, ale dla mniej technicznych takie coś jest super, bo wystarczy że zapamięta "nigdy nie kopiuj hasła" zawsze uzupełniaj przez menedżer i szanse na nabranie się na phising drastycznie spadają.

 

A tu takie ING ciągle coś zmienia, raz działa, raz nie działa. Później już z automatu się kopiuje login i wkleja gdzie popadnie.

Żaden bank tak nie utrudnia logowania.

 

Jak ktoś zna sposób jak teraz uzupełniać login w Bitwarden to proszę o pomoc.

b9MSJPa9brrw7BS
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
29
26
02-04-2023
Wiadomość 44 z 48 (4 843 wyświetleń)

Re: Re.: Nowy wygląd = mniejsze bezpieczeńśtwo

Mam dokładnie tak samo. Szkoda gadać. @ing ustalcie stały model autoryzacji. Wolałbym z ogólnym nurtem niż indywidualną kreatywność Emotikon: Mrugający

Odpowiedz
0 Lajków
t0mR
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
6
3
03-05-2019
Wiadomość 45 z 48 (4 838 wyświetleń)

Re: Re.: Nowy wygląd = mniejsze bezpieczeńśtwo

Po dzisiejszych zmianach ZNOWU NIE DZIAŁA. Gratulacje, ING, najpierw zmieniacie regulamin i usuwacie pełnomocnictwo szczególne, bez alternatywy dla wieloletnich klientów, a teraz znowu się wygłupiacie przy ekranie logowania.

Odpowiedz
0 Lajków
websafe
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
11
4
06-03-2019
Wiadomość 46 z 48 (2 916 wyświetleń)

Re: Re.: Nowy wygląd = mniejsze bezpieczeńśtwo

U mnie już od dawna częściowo nie działa, tzn. nazwę użytkownika muszę kopiować do schowka i wklejać na formularz, natomiast uzupełnianie hasła działa mi prawidłowo. W ING Business też mi nie działa uzupełnianie nazwy użytkownika.

Odpowiedz
0 Lajków
pit
pit
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
17
13
05-02-2022
Wiadomość 47 z 48 (2 838 wyświetleń)

Re: Re.: Nowy wygląd = mniejsze bezpieczeńśtwo

Ciekawostka - przed chwilą logowałem się do Mojego ING i prawidłowo zadziałało uzupełnianie nazwy użytkownika oraz hasła. Przy drugiej próbie było również poprawnie. Natomiast w ING Business nadal nie działa.

pit
pit
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
17
13
05-02-2022
Wiadomość 48 z 48 (2 827 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Aplikacja mobilna - pomysły z innych banków do wzdrożenia w ING

Najwidoczniej nie korzystasz z funkcjonalności/usług, przy których te błędy są Emotikon: Szczęśliwy

03-11-2024
Re: Re.: Nowy wygląd Mojego ING

Wiem, dlatego o tym piszę.

03-11-2024
Re.: Restrukturyzacja

Prosimy, w tej sprawie skontaktuj się z nami na czacie w Moim ING w dni robocze od 8-16 i specjaliści od restrukturyzacji sprawdzą Twoją sytuację i dane w systemie bankowym.

02-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy