12-11-2023 10:19
Dzień dobry,
dlaczego po dzisiejszej zmianie wyglądu strony utrudniają Państwo korzystanie z menedżerów haseł ?
Przy starym wyglądzie mogłem mieć bezpieczne, 30 znakowe, losowe, hasło i zarówno login jak i hasło poprawnie uzupełniał mój menedżer haseł, więc logowanie było szybkie, wygodnie i bezpieczne.
Obecnie po zmianie wyglądu w żaden sposób nie mogę zmusić menedżera haseł do uzupełnienia ani loginu ani hasła. Czyli teraz zamiast bezpiecznie korzystać z menedżera haseł mam 2 opcje, albo zmiana hasła na jakieś proste co jest bez sensu albo za każdym razem bawienie się w liczenie znaków bo dalej nie umożliwiają Państwo wyłączenia hasła maskowanego które i tak nie zapewnia żadnej dodatkowej ochrony. Zrozumiały to już wszystkie banki w PL z wyjątkiem ING i PEKAO. Tym samym są Państwo obecnie w topce najgorszych banków jeśli chodzi o logowanie....
Jak już nie chcą Państwo umożliwić wyłączenia bezsensownego maskowania haseł to przywróćcie możliwość uzupełnienia haseł przez menedżery haseł. Wcześniej każdy znak z hasła miałem osobno zapisany z odpowiednią nazwą i Bitwarden pięknie uzupełniał hasło, więc nie musiałem bawić się w pojedyncze uzupełnienie znaków. Obecnie logowanie to tragedia i jeśli tak ma zostać to zastanawiam się nad rezygnacją
12-11-2023 12:17
12-11-2023 13:24
12-11-2023 13:29
12-11-2023 13:42
Też już trochę próbowałem kombinować, ale na ten moment nic, za każdym odświeżeniem strony zmienia się ID pola, więc menedżer haseł nie rozpoznaje tego...
Tu niby banki zalecają stosowanie bezpiecznych haseł, a jak już takie ustawisz to specjalnie utrudnią korzystanie z menedżerów haseł żeby ludzie masowo zmienili hasła na łatwiejsze...
Z loginem to chociaż kopiuj wklej można zrobić i jakoś można z tego korzystać. Ale z hasłem obecnie za każdym razem muszę wyświetlić całe hasło na ekranie, włączyć jego widoczność, następnie włączyć numerowanie znaków, wtedy Bitwarden mi pokazuje gdzie co wpisać. Muszę następnie ręcznie wszystko wprowadzić.
Więc na pewno ING bardzo "poprawiło" bezpieczeństwo, teraz jawnie muszę na ekranie mieć wyświetlone całe hasło żeby jakoś je wprowadzić. No po prostu świetne rozwiązanie.... A na zapamiętanie hasła nie ma szans, bo to w 100% losowe hasło. Do każdego serwisu kompletnie inne hasło, grubo ponad 300 haseł w Bitwarden.
ING i tak robi u mnie tylko za dodatkowy bank, jak ciągle tylko zamierzają utrudniać logowanie to chyba najwyższy czas złożyć rezygnacje i poszukać innego banku jako dodatkowego
Tak samo jak spieprzyli sprawę z kluczami U2F, o ile przez www da się z tego korzystać. O tyle brak możliwości dodania aplikacji do zaufanych i konieczność przykładania klucza przy każdym uruchomieniu aplikacji kompletnie wyklucza to rozwiązanie. Więc niby dodali coś co powinno poprawić bezpieczeństwo jednocześnie dodając to w taki sposób, żeby 99,9% osób to wyłączyło. Już nie dość, że mało kto z U2F korzysta to tutaj tak samo utrudniają korzystanie z tego zabezpieczenia.
12-11-2023 19:08
Totalne jaja! Nie jestem w stanie korzystać z podstawowego banku! Nie ma możliwości przepisania (automatycznego wypełnienia) w przypadku hasła maskowanego. Stawiam kursor w pierwszym polu, przechodzę do menadżera haseł (KeePass), wybieram znaki jakie mają być przepisane i co....nic. Kursor który ustawiłem wcześniej na pierwszej wymaganej pozycji zniknął.
Bardzo proszę to poprawi. W przeciwnym wypadku będę składał oficjalną uwagę na działanie strony.
12-11-2023 20:09 | Edytowano: 12-11-2023 20:11
Ten sam problem z Keepassem, trzeba ręcznie kliknąć kratkę za każdym razem, bo kursor znika z każdą zmianą focusa. W tej chwili muszę sobie wypluć żądane znaki hasła do notatnika i wklejać jeden po drugim.
13-11-2023 09:57
13-11-2023 10:06
13-11-2023 12:06
Istnieje możliwość przyjmowania wymaganych dokumentów tj. np.: zaświadczenia o dochodzie, zaświadczenia z Urzędu Skarbowego/ZUS/KRUS z kwalifikowanym podpisem elektronicznym/kwalifikowaną pieczęcią. T
... 09-12-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
5 | |
5 | |
3 | |
3 |