01-12-2015 14:34
W nowym systemie transakcyjnym pojawia mi się taki komunikat: Drogi kliencie, prosimy o uzupełnienie informacji o dokumencie tożsamości oraz o weryfikację aktualności pozostałych danych teleadresowych. W starym go nie pokazuje, więc w jakim celu mnie prosi, skoro dane są aktualne?
01-12-2015 18:50
@Mitchris Potwierdzamy, po zalogowaniu do Moje ING pojawia się informacja z prośbą o sprawdzenie danych - dokumentu tożsamości i danych teleadresowych.
01-12-2015 19:50
Pani Agnieszko, to że taki komunikat się pojawia to widać, tak więc samo potwierdzenie że jest komunikat niewiele daje. Może jedynie to, że nie jest to raczej jakiś "wirus". Proszę o odpowiedź po co jest ten komunikat skoro w starym systemie transakcyjnym nie ma go, a dane w zakresie dokumentu tożsamości i inne są aktualne.
02-12-2015 12:54
Cudownie. No tak, zawsze w przypadku problemu mogę popisać z botem, albo kimś losowym na chacie, kto poleci mi założenie reklamacji. A potem będę czekał miesiąc na rozwiązanie mojego problemu (tyle IN
... 16-03-2025W takiej sytuacji po zasileniu konta system automatycznie pobierze pieniądze na spłatę raty. Przekazanie informacji o zadłużeniu do BIKu zależy to od czasu opóźnienia w spłacie. Abyśmy mogli to spraw
... 15-03-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
3 | |
3 | |
3 | |
3 |