15-03-2020 20:49
Dzień dobry,
dostałem fakturę z numerem konta, który jest prawidłowy:
592030004511100000002629
BGŻ,
https://numerkonta.com/?nr=592030004511100000002629
ale zarówno w aplikacji mobilnej jak i w www system nie akceptuje mi tego konta - jest podobno nieprawidłowy.
I wpisywałem ręcznie i wklejałem, bezskutecznie ...
O co chodzi?
Pozdrawiam
Tomasz
16-03-2020 21:31 | Edytowano: 16-03-2020 21:31
@TomaszSz sprawdziłem dla Ciebie numer rachunku. Wg systemu numer ten nie jest prawidłowy.
17-03-2020 07:47
Numer ma 24 cyfry. Brakuje ci 2 cyfr.
13-09-2020 07:03
14-09-2020 08:49
Proszę, spróbuj wpisać numer konta jeszcze raz - ręcznie. Nie używaj opcji, kopiuj/wklej. Daj mi proszę znać, czy udało Ci się go zlecić 💪
14-09-2020 10:03
14-09-2020 10:11
15-09-2020 10:44
Aby sprawdzić, dlaczego tak się dzieje, prosimy, napisz do nas wiadomość w Moim ING (Wiadomości).
Nie korzystam z przeglądarki , to się dzieje w Waszej aplikacji , pamięć wyczyszczona.
12-11-2025Nie mamy obecnie takich zgłoszeń. Spróbuj wyczyścić pamięć podręczną, jeśli korzystasz z aplikacji, lub wyczyść cookies w przeglądarce, z której korzystasz - to powinno pomóc.
12-11-2025Jest błąd w aplikacji ING za każdym razem gdy chce przejść w aplikacji do maklera giełdowego zostaje wylogowany z apki
12-11-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 14 | |
| 13 | |
| 12 | |
| 6 | |
| 4 |