15-03-2020 20:49
Dzień dobry,
dostałem fakturę z numerem konta, który jest prawidłowy:
592030004511100000002629
BGŻ,
https://numerkonta.com/?nr=592030004511100000002629
ale zarówno w aplikacji mobilnej jak i w www system nie akceptuje mi tego konta - jest podobno nieprawidłowy.
I wpisywałem ręcznie i wklejałem, bezskutecznie ...
O co chodzi?
Pozdrawiam
Tomasz
16-03-2020 21:31 | Edytowano: 16-03-2020 21:31
@TomaszSz sprawdziłem dla Ciebie numer rachunku. Wg systemu numer ten nie jest prawidłowy.
17-03-2020 07:47
Numer ma 24 cyfry. Brakuje ci 2 cyfr.
13-09-2020 07:03
14-09-2020 08:49
Proszę, spróbuj wpisać numer konta jeszcze raz - ręcznie. Nie używaj opcji, kopiuj/wklej. Daj mi proszę znać, czy udało Ci się go zlecić 💪
14-09-2020 10:03
14-09-2020 10:11
15-09-2020 10:44
Aby sprawdzić, dlaczego tak się dzieje, prosimy, napisz do nas wiadomość w Moim ING (Wiadomości).
Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt
... 18-04-2024Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.
Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie
... 18-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
24 | |
13 | |
12 | |
6 | |
5 |