15-03-2020 20:49
Dzień dobry,
dostałem fakturę z numerem konta, który jest prawidłowy:
592030004511100000002629
BGŻ,
https://numerkonta.com/?nr=592030004511100000002629
ale zarówno w aplikacji mobilnej jak i w www system nie akceptuje mi tego konta - jest podobno nieprawidłowy.
I wpisywałem ręcznie i wklejałem, bezskutecznie ...
O co chodzi?
Pozdrawiam
Tomasz
16-03-2020 21:31 | Edytowano: 16-03-2020 21:31
@TomaszSz sprawdziłem dla Ciebie numer rachunku. Wg systemu numer ten nie jest prawidłowy.
17-03-2020 07:47
Numer ma 24 cyfry. Brakuje ci 2 cyfr.
13-09-2020 07:03
14-09-2020 08:49
Proszę, spróbuj wpisać numer konta jeszcze raz - ręcznie. Nie używaj opcji, kopiuj/wklej. Daj mi proszę znać, czy udało Ci się go zlecić 💪
14-09-2020 10:03
14-09-2020 10:11
15-09-2020 10:44
Aby sprawdzić, dlaczego tak się dzieje, prosimy, napisz do nas wiadomość w Moim ING (Wiadomości).
Tak czytam Wasze komentarze i się zastanawiam. Czekam na wstępną decyzję od 8.04. W PKO dostałem odpowiedź tego samego dnia. Tu nic się we wniosku nie zmieni. Od 17.04 jestem w analizie. Piszecie, że
... 12-05-2024Przykro nam, że taka sytuacja miała miejsce. Nie mamy tutaj podglądu do szczegółów zgłoszenia.
Przekazaliśmy natomiast prośbę o przyspieszenie sprawy do zespołu, który zajmuje się reklamacjami
12-05-2024
dzień dobry, proszę sprawdzić działanie opcji "Parkingi / kup bilet" w aplikacji mobilnej
Próbowałem zaparkować w Katowicach, wszystko szło dobrze do momentu ale na ekranie na którym jest pole "Numer r
... 11-05-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
24 | |
13 | |
12 | |
6 | |
6 |