22-03-2020 18:57
Nie zaloguję się,ponieważ nie mam podanego nr telefonu w ING.Nie mogę podać nr telefonu do ING,ponieważ nie mogę się zalogować.Nie mogę udać się do oddziału banku ,ponieważ mieszkam za granicą.Nie wiem ,kiedy wrócę do Polski ze względu na sytuację z Covid-19.Co mogę w tej sytuacji zrobić,by zalogować się do Mojego ING?
22-03-2020 22:14
23-03-2020 19:10
@kazik66 Jeśli przebywasz za granicą i nie masz dostępu do poprzedniego numeru telefonu, na który wysyłamy wiadomości z kodami autoryzacyjnymi, powinieneś zmienić numer. Możesz to zrobić na podstawie koperty z kodem aktywującym. Wysyłamy ją do 14 dni na adres korespondencyjny. Możesz ją zamówić w ostatnim kroku wniosku o zmianę hasła na naszej stronie: https://www.ing.pl/indywidualni/bankowosc-internetowa/centrum-pomocy
25-03-2020 15:34 | Edytowano: 25-03-2020 15:34
@BabciaEwa:
A przez przeglądarkę próbowałeś? Ja, z racji posiadanych telefonów marki BlackBerry korzystam tylko z wersji webowej i jest ok. Pozdrawiam
Próbowałem, nie dało efektu,ale dziękuję za radę.
Dzień dobry,
Posiadamy kredyt hipoteczny, który jest przypisany do konta narzeczonej, oczywiście w umowie kredytowej jestem dopisany do kredytu jako współkredytobiorca (50/50). W przypadku, gdybyśmy c
... 09-12-2025Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 14 | |
| 13 | |
| 12 | |
| 4 | |
| 3 |