22-03-2020 18:57
Nie zaloguję się,ponieważ nie mam podanego nr telefonu w ING.Nie mogę podać nr telefonu do ING,ponieważ nie mogę się zalogować.Nie mogę udać się do oddziału banku ,ponieważ mieszkam za granicą.Nie wiem ,kiedy wrócę do Polski ze względu na sytuację z Covid-19.Co mogę w tej sytuacji zrobić,by zalogować się do Mojego ING?
22-03-2020 22:14
23-03-2020 19:10
@kazik66 Jeśli przebywasz za granicą i nie masz dostępu do poprzedniego numeru telefonu, na który wysyłamy wiadomości z kodami autoryzacyjnymi, powinieneś zmienić numer. Możesz to zrobić na podstawie koperty z kodem aktywującym. Wysyłamy ją do 14 dni na adres korespondencyjny. Możesz ją zamówić w ostatnim kroku wniosku o zmianę hasła na naszej stronie: https://www.ing.pl/indywidualni/bankowosc-internetowa/centrum-pomocy
25-03-2020 15:34 | Edytowano: 25-03-2020 15:34
@BabciaEwa:
A przez przeglądarkę próbowałeś? Ja, z racji posiadanych telefonów marki BlackBerry korzystam tylko z wersji webowej i jest ok. Pozdrawiam
Próbowałem, nie dało efektu,ale dziękuję za radę.
Mam ten sam problem. Jak to rozwiązać?
24-11-2024Witam,
mam podobnie, podczas próby aktywacji aplikacji wszystko przebiega prawidłowo aż do przyjścia smsa z kodem i po jego wpisaniu do aplikacji pojawia się ekran na wpisanie kodu przekazanego przez p
... 24-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
5 | |
4 | |
4 | |
3 |