23-03-2020 22:17
Chcę zmienić nr.telefonu.Starego numeru już nie posiadam,przy opcji zmiany numeru wyskakuje mi powiadomienie że kod autoryzacji został wysłany na nr.telefonu i chyba ten stary.Co mam zrobić czy przez infolinię da się takie cos załatwic czy niestety bede musiała iść do oddziału.Prosze o pomoc
24-03-2020 22:28
Jeśli nie masz dostępu do poprzedniego numeru telefonu, nie uda Ci się go zmienić w bankowości. Są dwa rozwiązania:
* możesz przyjść do naszego oddziału lub
* zamówić kopertę z kodem aktywującym.
Wysyłamy ją do 14 dni na adres korespondencyjny. Przez ten czas Twoja bankowość będzie zablokowana. Na podstawie kodu, będziesz mogła zmienić numer telefonu do autoryzacji. Jeśli jesteś zainteresowana tym rozwiązaniem, zachęcam Cię do wypełnienia wniosku o zmianę hasła. Znajdziesz go na naszej stronie: https://www.ing.pl/indywidualni/bankowosc-internetowa/centrum-pomocy W ostatnim kroku wniosku, wybierz opcję, że nie otrzymałaś SMS-a z kodem. Spowoduje to zamówienie koperty
Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt
... 18-04-2024Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.
Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie
... 18-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
24 | |
13 | |
12 | |
6 | |
5 |