Odpowiedz

Numer telefonu

Chcę zmienić nr.telefonu.Starego numeru już nie posiadam,przy opcji zmiany numeru wyskakuje mi powiadomienie że kod autoryzacji został wysłany na nr.telefonu i chyba ten stary.Co mam zrobić czy przez infolinię da się takie cos załatwic czy niestety bede musiała iść do oddziału.Prosze o pomoc

Odpowiedz
0 Lajków
kreston75
Nowy w branży
Nowy w branży icon
1
0
23-03-2020
Wiadomość 1 z 2 (346 wyświetleń)
Highlighted

Re: Numer telefonu

Jeśli nie masz dostępu do poprzedniego numeru telefonu, nie uda Ci się go zmienić w bankowości. Są dwa rozwiązania:


* możesz przyjść do naszego oddziału lub
* zamówić kopertę z kodem aktywującym.

Wysyłamy ją do 14 dni na adres korespondencyjny. Przez ten czas Twoja bankowość będzie zablokowana. Na podstawie kodu, będziesz mogła zmienić numer telefonu do autoryzacji. Jeśli jesteś zainteresowana tym rozwiązaniem, zachęcam Cię do wypełnienia wniosku o zmianę hasła. Znajdziesz go na naszej stronie: https://www.ing.pl/indywidualni/bankowosc-internetowa/centrum-pomocy W ostatnim kroku wniosku, wybierz opcję, że nie otrzymałaś SMS-a z kodem. Spowoduje to zamówienie koperty Emotikon: Szczęśliwy 

 

 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartaK
Moderator
Moderator icon
368
96
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (284 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Wysokość wkładu własnego

Czyli dokładnie gotówki 42 tys 

03-06-2020
Re: Wysokość wkładu własnego

@Krdytobiorca Najprawdopodobniej pomniejszymy kwotę kredytu, a jednym z warunków będzie wniesienie własnych środków w kwocie 42 tys zł. Jeśli potrzebujesz kwotę 350 tys. kredytu, a wartość działki to

...

03-06-2020
Re: Aktywacja konta

@Agawi Cieszę się, że Twoja mama otworzyła u nas konto i przepraszam, za kłopoty z aktywacją bankowości internetowej. Standardowo w oddziale nie wydajemy/ wysyłamy już takich kopert i specjalista powi

...

03-06-2020
Najbardziej pomocni użytkownicy