Odpowiedz

Numer telefonu

Chcę zmienić nr.telefonu.Starego numeru już nie posiadam,przy opcji zmiany numeru wyskakuje mi powiadomienie że kod autoryzacji został wysłany na nr.telefonu i chyba ten stary.Co mam zrobić czy przez infolinię da się takie cos załatwic czy niestety bede musiała iść do oddziału.Prosze o pomoc

Odpowiedz
0 Lajków
kreston75
Nowy w branży
Nowy w branży icon
1
0
23-03-2020
Wiadomość 1 z 2 (715 wyświetleń)

Re: Numer telefonu

Jeśli nie masz dostępu do poprzedniego numeru telefonu, nie uda Ci się go zmienić w bankowości. Są dwa rozwiązania:


* możesz przyjść do naszego oddziału lub
* zamówić kopertę z kodem aktywującym.

Wysyłamy ją do 14 dni na adres korespondencyjny. Przez ten czas Twoja bankowość będzie zablokowana. Na podstawie kodu, będziesz mogła zmienić numer telefonu do autoryzacji. Jeśli jesteś zainteresowana tym rozwiązaniem, zachęcam Cię do wypełnienia wniosku o zmianę hasła. Znajdziesz go na naszej stronie: https://www.ing.pl/indywidualni/bankowosc-internetowa/centrum-pomocy W ostatnim kroku wniosku, wybierz opcję, że nie otrzymałaś SMS-a z kodem. Spowoduje to zamówienie koperty Emotikon: Szczęśliwy 

 

 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartaK
Moderator
Moderator icon
495
127
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (653 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Kredyt hipoteczny - opóźnienie w wydawaniu decyzji

https://www.ing.pl/partner/hipoteka/proces-kredytowy
Na tej stronie, ktora aktualizowana jest prawie codziennie, może Pan na bieżąco sprawdzać z jakiego dnia bank aktualnie procesuje wnioski. Tylko pro...

27-01-2021
Re: Uczestnictwo ING Banku Śląskiego w systemie RRB

ING uczestniczy w systemie RRB od listopada 2018 roku.

 

27-01-2021
Re.: Saldo subkonta zus - kredyt hipoteczny

Miał Pan/i taka sytuację? Czy tylko Pan/i obstawia jak może być?

27-01-2021
Najbardziej pomocni użytkownicy