22-03-2020 18:57
Nie zaloguję się,ponieważ nie mam podanego nr telefonu w ING.Nie mogę podać nr telefonu do ING,ponieważ nie mogę się zalogować.Nie mogę udać się do oddziału banku ,ponieważ mieszkam za granicą.Nie wiem ,kiedy wrócę do Polski ze względu na sytuację z Covid-19.Co mogę w tej sytuacji zrobić,by zalogować się do Mojego ING?
22-03-2020 22:14
23-03-2020 19:10
@kazik66 Jeśli przebywasz za granicą i nie masz dostępu do poprzedniego numeru telefonu, na który wysyłamy wiadomości z kodami autoryzacyjnymi, powinieneś zmienić numer. Możesz to zrobić na podstawie koperty z kodem aktywującym. Wysyłamy ją do 14 dni na adres korespondencyjny. Możesz ją zamówić w ostatnim kroku wniosku o zmianę hasła na naszej stronie: https://www.ing.pl/indywidualni/bankowosc-internetowa/centrum-pomocy
25-03-2020 15:34 | Edytowano: 25-03-2020 15:34
@BabciaEwa:
A przez przeglądarkę próbowałeś? Ja, z racji posiadanych telefonów marki BlackBerry korzystam tylko z wersji webowej i jest ok. Pozdrawiam
Próbowałem, nie dało efektu,ale dziękuję za radę.
Błąd nie jest po naszej stronie, lecz tak jak słusznie zauważyłeś po stronie mBanku. Według informacji, jakie pozyskaliśmy, zostanie niebawem również poprawiony. Dziękujemy za zgłoszenie.
19-03-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
24 | |
14 | |
12 | |
6 | |
5 |