Odpowiedz

Re: Re.: Nie działa makler

[ Edytowane ]

Dostalem dzisiaj zwrot prowizji, ale nie mam pewnosci czy wszystko sie zgadza, a jak u was?

Odpowiedz
0 Lajków
Nobody
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
5
0
13-12-2020
Wiadomość 511 z 597 (8 439 wyświetleń)

Re: Re.: Nie działa makler

[ Edytowane ]

Tak, przed chwilą sprawdziłem i jest już na koncie. 

Natomiast nie zgadza się kwota zwrotu.

Jeżeli transakcje kupna i sprzedaży były na kwotę 1 000 000zł (przykładowo), to prowizja od tego wynosi 1900zł.

 

Tymczasem zwrot nastąpił, ale pomniejszony o - zmieniam. Sam nawet nie wiem jakim algorytmem posłużył się bank.

 

Pewne jest to, że nie nastąpił pełen zwrot prowizji.

drobniak
Zaprawiony analityk I
Zaprawiony analityk I icon
86
25
03-12-2020
Wiadomość 512 z 597 (8 431 wyświetleń)

Re: Re.: Nie działa makler

Zobaczcie sobie bo znowu jest niedziela wieczór i maklera nie ma w zakładkach - czyżby kolejny serwis lub awaria na nowy tydzień?

Odpowiedz
0 Lajków
Persona
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
12
9
08-05-2020
Wiadomość 513 z 597 (8 404 wyświetleń)

Re: Re.: Nie działa makler

Dzisiaj między 20:00, a 23:00 przeprowadzamy prace serwisowe. Przepraszamy za te utrudnienia. 

 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartaK
Były moderator
Były moderator icon
672
177
04-09-2015
Wiadomość 514 z 597 (8 394 wyświetleń)

Re: Re.: Nie działa makler

Ciężko mi sobie przypomnieć ale nie widziałem powiadomienia. Może przegapiłem. No i teraz chcę wejść na swoje konto przemyśleć co i jak jutro zrobić ewentualnie ustawić stop loss i.......
Odpowiedz
0 Lajków
wiesiek84
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
3
04-12-2020
Wiadomość 515 z 597 (8 391 wyświetleń)

Re: Re.: Nie działa makler

Było powiadomienie (przynajmniej u mnie) w wiadomościach.

Dlatego sprawdziłem stan konta przed 20.

Odpowiedz
0 Lajków
drobniak
Zaprawiony analityk I
Zaprawiony analityk I icon
86
25
03-12-2020
Wiadomość 516 z 597 (8 339 wyświetleń)

Re: Re.: Nie działa makler

Informacja dot. zwrotów prowizji.

 

W niedzielę przeprowadziliśmy akcje ustawienia 100% rabatu na prowizje od 1 listopada do 6 grudnia 2020 r. 

 

1. Prowizje skorygowaliśmy 1:1. Jeśli klient nam w listopadzie został 1000 zł prowizji, to tyle zwracamy - 1000 zł. Nie potrącamy żadnego podatku itp. 

2. Do wyliczeń podatku od zysków kapitałowych w PIT-8C po prostu tej prowizji nie wykażemy. Koszt inwestycji, to sam zakup akcji bez prowizji.

3. Koszty uzyskania przychodu ze sprzedaży akcji będą niższe, bo nie będą wliczane prowizje, tylko sam zakup akcji. Dlatego podatek od zysku będzie większy, bo koszty będą niższe od tych transakcji.

4. Nie będziemy wystawiać żadnych dodatkowych PITów np. PIT11.

 

 

Odpowiedz
0 Lajków
DarekN
Pracuję w ING
Pracuję w ING icon
159
63
30-10-2015
Wiadomość 517 z 597 (8 314 wyświetleń)

Re: Re.: Nie działa makler

Czy zwrot prowizji zrobiony w niedzielę dotyczy wszystkich, czy tylko na złożony wniosek?

Czy jeśli wcześniej złożyłem reklamację, powinienem również wysłać wniosek o zwrot prowizji?

Odpowiedz
0 Lajków
Grzeszek
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
1
05-12-2020
Wiadomość 518 z 597 (8 278 wyświetleń)

Re: Re.: Nie działa makler

Zebraliśmy wszystkie dotychczasowe wnioski i na tych kontach puściliśmy skrypty.

 

Proszę napisz do nas wiadomość przez moduł Makler. Wyraźnie w temacie wpisz "Zwrot prowizji za dni od 1 listopada do 6 grudnia." w treści podobnie. Wtedy łatwiej nam będzie wyszukać wiadomość do kolejnej akcji.

 

 

Odpowiedz
0 Lajków
DarekN
Pracuję w ING
Pracuję w ING icon
159
63
30-10-2015
Wiadomość 519 z 597 (8 268 wyświetleń)

Re: Re.: Nie działa makler

Gdzie zwrócić się w sprawie za małego zwrotu prowizji.

Otrzymałem około 60% zapłaconych prowizji.

Odpowiedz
0 Lajków
drobniak
Zaprawiony analityk I
Zaprawiony analityk I icon
86
25
03-12-2020
Wiadomość 520 z 597 (8 211 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Brak telefonu od ING, aktywacja aplikacji

Mam ten sam problem. Jak to rozwiązać?

24-11-2024
Re: Re.: Brak telefonu od ING, aktywacja aplikacji

Witam,

mam podobnie, podczas próby aktywacji aplikacji wszystko przebiega prawidłowo aż do przyjścia smsa z kodem i po jego wpisaniu do aplikacji pojawia się ekran na wpisanie kodu przekazanego przez p

...

24-11-2024
Re.: Inne dane przelewu niż właściciela konta

I prawidłowo. Jak można podawać inne dane? Wiesz, że na to są paragrafy?

23-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy