07-12-2020 14:33
Jeśli chcesz skontaktować się z maklerami lub zgłosić reklamację, zaloguj się do Mojego ING, przejdź do konta maklerskiego i w Wiadomościach wybierz opcję Nowa wiadomość. Opisz sprawę. To będzie Twoje zgłoszenie.
07-12-2020 14:58
07-12-2020 15:18
wychodzi z tych zapisów że tak
chociaż jaki sens teraz zmieniać skoro i tak prowizja 0 procent
może tylko daltego żeby mieć staticę u nich jak ktoś jej nie ma w innym biurze
co innego zmienić na 2021, to już tak
07-12-2020 15:23
@Batman_xp1 Tak. Nie pobierzemy opłaty za konto aktywne do końca marca 2021 roku.
07-12-2020 15:31
tak nie za bardzo chwytam
co mam w tej nowej wiadomości opisywać ? jaką sprawę ?
to że przychylam się do propozycji banku o zwrocie prowizji za okres od 1 listopada ?
"podjęliśmy decyzję o:
- zwrocie prowizji za transakcje giełdowe od 1 listopada do 6 grudnia tego roku na wniosek Klienta, który można złożyć w systemie Makler.
"
?
bo ewentualne rekompensaty za niemożność skorzystania z aktywów na koncie to wiem że sobie można wsadzić między bajki, co np w sytuacji gdy ktoś leżał na kasie i nie mógł jej wykorzystać żeby sobie umilić dzień day-tradingiem ? nie do obronienia, więc szkoda czasu
ale reasumując, jaką to niby mam sprawę opisywać w nowej wiadomości, że łaskawie przychylam się do wniosku?
to trochę śmieszne, skoro taka decyzja wyszła od banku, powinien być baner / zakładka taka sama jak np zmiana konta na aktywne
a nie teraz będą liczyć, że połowa nie doczytała i połowa się nie będzie ubiegać zwrot prowizji, a cofną tylko tym którzy to zrobią
i teraz jeszcze ciekawe, czy faktycznie samo napisanie wiadomości wystarczy, czy później będzie, nie, wniosek odrzucono bo ... itd itd
a parę groszy tej prowizji przynajmniej dla mnie musielibyście zwrócić
07-12-2020 15:40
Ja zrozumiałem, że zwrot prowizji za zakupione akcje od 01.11. do grudnia jest dostępny we wnioskach a nie w wiadomości. Jedynie co mi pasuje we wnioskach to odroczony termin płatności ale czy to jest to??? Nie kumam tego. Może moderator powiedzieć czy pisząc do was taką wiadomość
Dzień dobry:
Zgodnie z informacją zamieszczoną w dniu 07.12.2020 na stronie Banku Śląskiego związaną z awarią systemu maklerskiego, przychylam się do państwa propozycji zamieszczonych w komunikacie oraz proszę o zwrot prowizji za zakup oraz sprzedaż akcji od dnia 01.11.2021 do ...xxxx
Czy to wystarczy???
07-12-2020 15:42
Tak, to wystarczy. Sprecyzowaliśmy już komunikat w tym temacie.
07-12-2020 16:03 | Edytowano: 07-12-2020 16:06
człowiek woli się upewnić, bo na przestrzeni kilku ostatnich dni też sprecyzowaliście parę razy np termin uruchomienia maklera i jakoś były potrzebne kolejne doprecyzowania ...
dla mnie to jest żenujące, bank powinien z automatu oddać prowizję za ten okres, skoro tęgie głowy taką formę rekompensaty naliczyły, a nie liczyć że spory odsetek nawet nie będzie wiedziało że taka opcja była, a spory odsetek musi "doprecyzowywać" formę tego tutaj na forum, w jaki sposób to zrobić, pisząc wiadomość, jak to ktoś z obsługi nadmienił "opisując sprawę"
swoją drogą, ja sprawę opisałem, oczywiście z prośbą o odpowiedź zwrotną,
ale kiedy i jak zostanie to rozpatrzone i kiedy i gdzie sumka za zwrot prowizji wpadnie? w jakie konto ? to maklerskie ?
07-12-2020 17:17
Ludzie czy to juz działa? wchodze na moje ing nie ma znow zakładki MAKLER?
07-12-2020 17:19
@Krismis Prosimy, zaloguj się do konta przez inną przeglądarkę internetową lub w trybie prywatnym/ incognito. Jeśli korzystasz z aplikacji to wyłącz i włącz telefon. To powinno pomóc.
Dzień dobry,
proszę, sprawdź czy w ustawieniach programu antywirusowego nie masz wprowadzonych ograniczeń dla naszej strony logowania. Proszę, spróbuj też skorzystać z innej przeglądarki lub innego urz
Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
5 | |
5 | |
3 | |
3 |