Odpowiedz

Re: Re.: Nie działa makler

Jeśli chcesz skontaktować się z maklerami lub zgłosić reklamację, zaloguj się do Mojego ING, przejdź do konta maklerskiego i w Wiadomościach wybierz opcję Nowa wiadomość. Opisz sprawę. To będzie Twoje zgłoszenie.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
591
127
12-04-2017
Wiadomość 461 z 597 (6 118 wyświetleń)

Re: Re.: Nie działa makler

Jeśli teraz zmienię konto na aktywne to będę zwolniony z opłat za prowadzenie konta do końca marca 2021?
Odpowiedz
0 Lajków
Batman_xp1
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
32
13
04-12-2020
Wiadomość 462 z 597 (6 099 wyświetleń)

Re: Re.: Nie działa makler

wychodzi z tych zapisów że tak

chociaż jaki sens teraz zmieniać skoro i tak prowizja 0 procent

 

może tylko daltego żeby mieć staticę u nich jak ktoś jej nie ma w innym biurze

 

co innego zmienić na 2021, to już tak

Odpowiedz
0 Lajków
arturo74
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
58
26
03-12-2020
Wiadomość 463 z 597 (6 077 wyświetleń)

Re: Re.: Nie działa makler

@Batman_xp1 Tak. Nie pobierzemy opłaty za konto aktywne do końca marca 2021 roku.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
MateuszF
Moderator
Moderator icon
591
127
12-04-2017
Wiadomość 464 z 597 (6 073 wyświetleń)

Re: Re.: Nie działa makler

tak nie za bardzo chwytam

co mam w tej nowej wiadomości opisywać ? jaką sprawę ?

to że przychylam się do propozycji banku o zwrocie prowizji za okres od 1 listopada ?

 

"podjęliśmy decyzję o:
- zwrocie prowizji za transakcje giełdowe od 1 listopada do 6 grudnia tego roku na wniosek Klienta, który można złożyć w systemie Makler.

"

?

 

bo ewentualne rekompensaty za niemożność skorzystania z aktywów na koncie to wiem że sobie można wsadzić między bajki, co np w sytuacji gdy ktoś leżał na kasie i nie mógł jej wykorzystać żeby sobie umilić dzień day-tradingiem ? nie do obronienia, więc szkoda czasu

 

ale reasumując, jaką to niby mam sprawę opisywać w nowej wiadomości, że łaskawie przychylam się do wniosku?

 

to trochę śmieszne, skoro taka decyzja wyszła od banku, powinien być baner / zakładka taka sama jak np zmiana konta na aktywne

a nie teraz będą liczyć, że połowa nie doczytała i połowa się nie będzie ubiegać zwrot prowizji, a cofną tylko tym którzy to zrobią

 

i teraz jeszcze ciekawe, czy faktycznie samo napisanie wiadomości wystarczy, czy później będzie, nie, wniosek odrzucono bo ... itd itd

 

a parę groszy tej prowizji przynajmniej dla mnie musielibyście zwrócić

arturo74
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
58
26
03-12-2020
Wiadomość 465 z 597 (6 057 wyświetleń)

Re: Re.: Nie działa makler

Ja zrozumiałem, że zwrot prowizji za zakupione akcje od 01.11. do grudnia jest dostępny we wnioskach a nie w wiadomości. Jedynie co mi pasuje we wnioskach to odroczony termin płatności ale czy to jest to??? Nie kumam tego. Może moderator powiedzieć czy pisząc do was taką wiadomość

Dzień dobry:

Zgodnie z informacją zamieszczoną w dniu 07.12.2020 na stronie Banku Śląskiego związaną z awarią systemu maklerskiego, przychylam się do państwa propozycji zamieszczonych w komunikacie oraz proszę o zwrot prowizji za zakup oraz sprzedaż akcji od dnia 01.11.2021 do ...xxxx 

 

Czy to wystarczy???

Przemo81
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
30
14
03-12-2020
Wiadomość 466 z 597 (6 050 wyświetleń)

Re: Re.: Nie działa makler

Tak, to wystarczy. Sprecyzowaliśmy już komunikat w tym temacie.

DarekN
Pracuję w ING
Pracuję w ING icon
159
63
30-10-2015
Wiadomość 467 z 597 (6 044 wyświetleń)

Re: Re.: Nie działa makler

[ Edytowane ]

człowiek woli się upewnić, bo na przestrzeni kilku ostatnich dni też sprecyzowaliście parę razy np termin uruchomienia maklera i jakoś były potrzebne kolejne doprecyzowania ...

 

dla mnie to jest żenujące, bank powinien z automatu oddać prowizję za ten okres, skoro tęgie głowy taką formę rekompensaty naliczyły, a nie liczyć że spory odsetek nawet nie będzie wiedziało że taka opcja była, a spory odsetek musi "doprecyzowywać" formę tego tutaj na forum, w jaki sposób to zrobić, pisząc wiadomość, jak to ktoś z obsługi nadmienił "opisując sprawę"

 

swoją drogą, ja sprawę opisałem, oczywiście z prośbą o odpowiedź zwrotną,

ale kiedy i jak zostanie to rozpatrzone i kiedy i gdzie sumka za zwrot prowizji wpadnie? w jakie konto ? to maklerskie ?

 

 

Odpowiedz
0 Lajków
arturo74
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
58
26
03-12-2020
Wiadomość 468 z 597 (6 015 wyświetleń)

Re: Re.: Nie działa makler

Ludzie czy to juz działa? wchodze na moje ing nie ma znow zakładki MAKLER?

 

Odpowiedz
0 Lajków
Krismis
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
6
2
03-12-2020
Wiadomość 469 z 597 (5 971 wyświetleń)

Re: Re.: Nie działa makler

@Krismis Prosimy, zaloguj się do konta przez inną przeglądarkę internetową lub w trybie prywatnym/ incognito. Jeśli korzystasz z aplikacji to wyłącz i włącz telefon. To powinno pomóc.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
591
127
12-04-2017
Wiadomość 470 z 597 (5 968 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Prowizja pośrednika hipotecznego

Dzień dobry, czy pośrednik kredytowy może dobrowolnie zrzec się prowizji przy składaniu wniosków kredytowych?

22-12-2024
Rejestracja działalności jednoosobowej - kod pkd

Dobry wieczór,
Jaki format kodu PKD wpisać w rubryce "rodzaj działalności gospodarczej"? Próbowałam już wszystkiego i nic nie wyszukuje wysxukiwarka

20-12-2024
Re.: Pusta strona logowania w Chrome

Dzień dobry,
proszę, sprawdź czy w ustawieniach programu antywirusowego nie masz wprowadzonych ograniczeń dla naszej strony logowania. Proszę, spróbuj też skorzystać z innej przeglądarki lub innego urz

...

20-12-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy