Odpowiedz

Re: Re.: Nie działa makler

Przykro nam, ale nie możemy potwierdzić tych informacji. Zachęcamy do sprawdzania aktualnych statusów związanych z awarią Maklera wyłącznie na naszej stronie: https://www.ing.pl/aktualnosci?news_id=1104777-problemy-z-dzialaniem-maklera-informacje-dla-klientow... lub w naszych kanałach społecznościowych np. Facebook.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
601
127
12-04-2017
Wiadomość 401 z 597 (9 467 wyświetleń)

Re: Re.: Nie działa makler

Panie Mateuszu, jeżeli nie ma Pan czegoś konkretnego do przekazania, to lepiej nie pisać takich pustych formułek.

Nie odpowiadacie na pytania klientów.

Nie wywiązujecie się ze swoich zobowiązań i obietnic.

Większość firm typu Januszex ma PR najwyraźniej dla was nieosiągalny.

Jak do tej pory konkretnych informacji z waszej strony mamy dokładnie ZERO i to jest jednocześnie poziom waszej obsługi oraz zaufania klientów na jaki w tej chwili pracujecie.

 

 

KrzysztofW
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
1
05-12-2020
Wiadomość 402 z 597 (9 430 wyświetleń)

Re: Re.: Nie działa makler

Ciekawy jestem kiedy w sprawie awarii wypowie się jakiś przedstawiciel BMu pod imieniem nazwiskiem i funkcją. Może dyrektor IT może jakikolwiek inny.

 

kwl
kwl
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
51
14
03-12-2020
Wiadomość 403 z 597 (9 395 wyświetleń)

Re: Re.: Nie działa makler

Panie Mateuszu z całym szacunkiem ostatnio nie potraficie potwierdzić żadnych informacji. Nudne już te wasze regułki.
Batman_xp1
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
32
13
04-12-2020
Wiadomość 404 z 597 (9 391 wyświetleń)

Re: Re.: Nie działa makler

Cze przed rozpoczęciem poniedziałkowej sesji ktoś da znać czy makler ruszy ? A jak nie to kolejny raz zadaje to samo pytanie jak ma wyglądać zgłoszenie wykonania transakcji?
Batman_xp1
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
32
13
04-12-2020
Wiadomość 405 z 597 (9 386 wyświetleń)

Re: Re.: Nie działa makler

§ 29
1. Klient może składać Zlecenia wyłącznie poprzez System internetowy Biura Maklerskiego lub
Serwis telefoniczny Biura Maklerskiego.

ZibiB
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
47
10
03-12-2020
Wiadomość 406 z 597 (9 356 wyświetleń)

Re: Re.: Nie działa makler

system jaknwidac nie ruszy przed poniedzialkiem wniisek z tego ze bylismy oklamywani caly tydzien. Nikt nie dal wyjasnien co po co i czemu. Bank nie sklada zadnych komunikatow. dyrekcja chyba nie wie jak moga prawnicy ich zjechac . ale coz jaknpatrzy sie co w Polsce wyprawiaja to trudno ING sie dziwic...
Odpowiedz
0 Lajków
Przemo81
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
30
14
03-12-2020
Wiadomość 407 z 597 (9 313 wyświetleń)

Re: Re.: Nie działa makler

Już dawno powinna być informacja jak to wszystko mają zamiar rozliczyć. Nie podając ani jednej konkretnej informacji zostawiają sobie szeroko otwarta furtkę do interpretacji swoich "komunikatów dla klientów"
Batman_xp1
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
32
13
04-12-2020
Wiadomość 408 z 597 (9 287 wyświetleń)

Re: Re.: Nie działa makler

Ciekawe jak mają zamiar zrekompensować  poniesione straty za brak możliwości wykonania tranzakcji. Nawet nie mam dostępu do wolnych środków na koncie. To jest niewyobrażalne, tu bedzie pozew za pozwem. Rozumiem awaria internetowa, ale brak możliwości telefonicznego zlecenia. I to ma być jeden z czołowych banków w Polsce.

lol
lol
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
6
1
04-12-2020
Wiadomość 409 z 597 (9 205 wyświetleń)

Re: Re.: Nie działa makler

Nie maja zamiaru rekompensowac. dostaniesz notes brelok i opaske odblaskowa Emotikon: Bardzo szczęśliwy . Przy takich stratach jakie osiagneli siegna do pieniedzy podatnikow. a jak podniosa choc by o grosz abonamenty lub platna usluge wprowadza to mnie i moich pracownikow wraz z kilkoma firmami nie zobacza.
Odpowiedz
0 Lajków
Przemo81
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
30
14
03-12-2020
Wiadomość 410 z 597 (9 191 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Płatności telefonem przez aplikację ING

Jakiś czas temu zmieniłem telefon na Huawei. Okazało się, że nie mogę aktywować płatności telefonem . z czego wcześniej korzystałem bez problemu na telefonie Honor i Oppo. Po wielu próbach udałem się

...

16-02-2025
Re.: Hasło maskowane - pozwólcie nam je wyłączyć!

ING jako bank chwalę, za komunikację, relatywnie dobry UI,

ale z minusów to zazwyczaj ostrzegam przed tym maskowanie.

 

Rozumiem, że dla większości ludzi to jest dobry dodatkowy mechanizm bezpieczeństwa

...

16-02-2025
Problem z logowaniem do Moje ING po dodaniu nowego telefonu

Witam, Wczoraj dodałem nowy telefon do aplikacji Moje ING, otrzymałem SMS-a, że ze względów bezpieczeństwa moje bankowość internetowa została zablokowana. Próbowałem ją odblokować, ale pojawiał się bł

...

14-02-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy