Odpowiedz

NIE DZIAŁA WYSYŁANIE WNIOSKÓW 500+

NIE DZIAŁA WYSYŁANIE WNIOSKÓW 500+  

Sytuacja jest globalna czy tylko ING ?

Niestety sytuacja jest GLOBALNA !

Reszta również się zawiesza L0L

Odpowiedz
0 Lajków
KrzysztofB
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
20
2
31-03-2016
Wiadomość 1 z 25 (15 790 wyświetleń)

BŁĘDY NA STRONIE 500+ W TRAKCIE WYSYŁANIA !

Dzień dobry
Zauważyłem ,że podczas wysyłania wniosku 500+

próbowałem  to trzy albo cztery razy  za każdym razem wyskakiwał BŁĄD i informacja spróbuj 

PONOWNIE !

( Wyswietlał mi problem wysłania wniosku i brak potwierdzenia. )

Po mojej czwartej próbie wszytko poszło dobrze i został wyswietlony komunikat ,że wniosek wysłano.

Nastepnie sprawdziłem poczte i okazało się ,że mam cztery takie UPO !

Czy to jest jakis problem ? Bo wychodzi teraz na to ,że mój Urzad ma 4 wnioski !!!

Odpowiedz
0 Lajków
KrzysztofB
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
20
2
31-03-2016
Wiadomość 2 z 25 (15 773 wyświetleń)

Re.: NIE DZIAŁA WYSYŁANIE WNIOSKÓW 500+

[ Edytowane ]

System już działa i można wysłać wniosek za pośrednictwem bankowości internetowej:
- w ING BankOnLine: na dole strony po wybraniu "Wnioski Rodzina 500+",
- w Moim ING: po wybraniu "Oferta ING".

@KrzysztofB Jeżeli otrzymałeś potwierdzenie z emp@ti (rządowego systemu centralnego), to oznacza, że Twój wniosek został dostarczony. W sprawie kilku potwierdzeń prosimy o kontakt z urzędem gminy/ośrodkiem pomocy społecznej.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
799
173
04-09-2015
Wiadomość 3 z 25 (15 752 wyświetleń)

Re.: NIE DZIAŁA WYSYŁANIE WNIOSKÓW 500+

Potwierdzam,że nie działa wysyłanie wniosków.

Przechodzi się przez wszystkie etapy i na końcu przy wysyłaniu wniosku wyskakuje błąd.

Nie można go podejrzeć ani wydrukować - otwiera się pusty dokument PDF.

Ponadto myląca jest 2 strona wniosku.W górnych uwagach pisze "podaj dane wszystkich dzieci do 18ego roku życia.",a wniosek rozpoczyna się jako "Drugie dziecko" następnie "dodaj kolejne dziecko" itd. 

 

miczuś
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
4
2
02-04-2016
Wiadomość 4 z 25 (15 732 wyświetleń)

Re.: NIE DZIAŁA WYSYŁANIE WNIOSKÓW 500+

[ Edytowane ]

Nadal nie działa wysyłanie wniosków.

Na infolinii poradzono zmienić przeglądarkę - nic to nie daje.

Specjaliści w weekendy nie pracują - to druga odpowiedź na infolinii.Czekamy więc do przyszłego tygodnia...

W załączniku widok błędu.

 

miczuś
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
4
2
02-04-2016
Wiadomość 5 z 25 (15 681 wyświetleń)

Re.: NIE DZIAŁA WYSYŁANIE WNIOSKÓW 500+

Składanie wniosków 500+ nadal nie działa. Na ostatnim etapie wyskakuje błąd systemu.

Próbowałem dwa razy.

Proszę o informację czy i kiedy to zadziała!!!

 

Pozdrawiam

ajwin
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
4
1
04-04-2016
Wiadomość 6 z 25 (15 625 wyświetleń)

Re.: NIE DZIAŁA WYSYŁANIE WNIOSKÓW 500+

Witam zanim wyślecie ponownie sprawdźcie pocztę bo prawdopodobnie wniosek się wysłał a tylko na stronie wyświetla błąd !
Mi tak wysyłało i okazało się ze mam cztery UPO !
Odpowiedz
0 Lajków
KrzysztofB
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
20
2
31-03-2016
Wiadomość 7 z 25 (15 602 wyświetleń)

Re.: NIE DZIAŁA WYSYŁANIE WNIOSKÓW 500+

W poczcie żadnych potwierdzeń nie dostałem.

Ponadto w profilu ingonline w rejestrze ostatnich operacji nie ma wysłania tego wniosku.

 

Fajnie byłoby jakby ktoś z banku się odniósł i odpowiedział jasno czy w przypadku pojawienia się błędu na samym końcu procesu w trakcie wysyłanai wniosek się wysyła czy nie i czy należy to zrobić jeszcze raz.

 

 

Pozdrawiam

 

Odpowiedz
0 Lajków
ajwin
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
4
1
04-04-2016
Wiadomość 8 z 25 (15 600 wyświetleń)

Re.: NIE DZIAŁA WYSYŁANIE WNIOSKÓW 500+

Pracujemy już nad rozwiązaniem problemu. Przepraszamy za utrudnienia. Przekażemy informację, gdy system będzie działał poprawnie.

---
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
MarcinB
Były moderator
Były moderator icon
445
144
04-09-2015
Wiadomość 9 z 25 (15 588 wyświetleń)

Re.: NIE DZIAŁA WYSYŁANIE WNIOSKÓW 500+

No więc jednak dostałem potwierdzenie z systemu Empatia - potwierdzenie złożenia trzech wniosków, bo tyle razy próbowałem to zrobić przez system ING. W rejestrze operacji ingonline tego nie ma.

 

Rozumiem, że moje wnioski zostały jednak złożone do Ministerwtwa, szkoda tylko, że TRZY.

 

No i teraz pytam co z tym fantem zrobić? Ktoś wie? A moze bank napisze wyjaśnienie w imieniu wszystkich swoich klientów, którzy przez niedoróbkę po stronie banku złozyli kilka wniosków?

 

Pozdrawiam

Odpowiedz
0 Lajków
ajwin
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
4
1
04-04-2016
Wiadomość 10 z 25 (15 583 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Konieczność ponownej aktywacji aplikacji

U mnie wystąpiła ta sama sytuacja co u AleKre1995. Otwierając aplikację z rana wszystko było w porządku, jednak kolejnym razem - około 10:45 pojawił się widok "Aktywuj aplikację lub załóż konto bankow

...

30-03-2025
Re: Brak możliwości wyboru konta głównego

A czy jest szansa zobaczyć obecną "ścieżkę rozwoju" aplikacji? kiedy nawet na kilka miesięcy do przodu można było zobaczyć co przed nami. 

 

Kto obecnie jest menadzerem spełeności? da się to jakoś reani

...

29-03-2025
Re: Brak możliwości wyboru konta głównego

Na ten moment nie planujemy zmian w tym zakresie, natomiast przekazałam Twoją sugestię do specjalistów 😊

29-03-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy