01-04-2016 15:18
NIE DZIAŁA WYSYŁANIE WNIOSKÓW 500+
Sytuacja jest globalna czy tylko ING ?
Niestety sytuacja jest GLOBALNA !
Reszta również się zawiesza L0L
01-04-2016 18:18
Dzień dobry
Zauważyłem ,że podczas wysyłania wniosku 500+
próbowałem to trzy albo cztery razy za każdym razem wyskakiwał BŁĄD i informacja spróbuj
PONOWNIE !
( Wyswietlał mi problem wysłania wniosku i brak potwierdzenia. )
Po mojej czwartej próbie wszytko poszło dobrze i został wyswietlony komunikat ,że wniosek wysłano.
Nastepnie sprawdziłem poczte i okazało się ,że mam cztery takie UPO !
Czy to jest jakis problem ? Bo wychodzi teraz na to ,że mój Urzad ma 4 wnioski !!!
02-04-2016 09:14 | Edytowano: 02-04-2016 14:04
System już działa i można wysłać wniosek za pośrednictwem bankowości internetowej:
- w ING BankOnLine: na dole strony po wybraniu "Wnioski Rodzina 500+",
- w Moim ING: po wybraniu "Oferta ING".
@KrzysztofB Jeżeli otrzymałeś potwierdzenie z emp@ti (rządowego systemu centralnego), to oznacza, że Twój wniosek został dostarczony. W sprawie kilku potwierdzeń prosimy o kontakt z urzędem gminy/ośrodkiem pomocy społecznej.
02-04-2016 10:55
Potwierdzam,że nie działa wysyłanie wniosków.
Przechodzi się przez wszystkie etapy i na końcu przy wysyłaniu wniosku wyskakuje błąd.
Nie można go podejrzeć ani wydrukować - otwiera się pusty dokument PDF.
Ponadto myląca jest 2 strona wniosku.W górnych uwagach pisze "podaj dane wszystkich dzieci do 18ego roku życia.",a wniosek rozpoczyna się jako "Drugie dziecko" następnie "dodaj kolejne dziecko" itd.
03-04-2016 11:46 | Edytowano: 03-04-2016 11:47
Nadal nie działa wysyłanie wniosków.
Na infolinii poradzono zmienić przeglądarkę - nic to nie daje.
Specjaliści w weekendy nie pracują - to druga odpowiedź na infolinii.Czekamy więc do przyszłego tygodnia...
W załączniku widok błędu.
04-04-2016 11:05
Składanie wniosków 500+ nadal nie działa. Na ostatnim etapie wyskakuje błąd systemu.
Próbowałem dwa razy.
Proszę o informację czy i kiedy to zadziała!!!
Pozdrawiam
04-04-2016 11:44
04-04-2016 11:51
W poczcie żadnych potwierdzeń nie dostałem.
Ponadto w profilu ingonline w rejestrze ostatnich operacji nie ma wysłania tego wniosku.
Fajnie byłoby jakby ktoś z banku się odniósł i odpowiedział jasno czy w przypadku pojawienia się błędu na samym końcu procesu w trakcie wysyłanai wniosek się wysyła czy nie i czy należy to zrobić jeszcze raz.
Pozdrawiam
04-04-2016 12:34
Pracujemy już nad rozwiązaniem problemu. Przepraszamy za utrudnienia. Przekażemy informację, gdy system będzie działał poprawnie.
04-04-2016 13:15
No więc jednak dostałem potwierdzenie z systemu Empatia - potwierdzenie złożenia trzech wniosków, bo tyle razy próbowałem to zrobić przez system ING. W rejestrze operacji ingonline tego nie ma.
Rozumiem, że moje wnioski zostały jednak złożone do Ministerwtwa, szkoda tylko, że TRZY.
No i teraz pytam co z tym fantem zrobić? Ktoś wie? A moze bank napisze wyjaśnienie w imieniu wszystkich swoich klientów, którzy przez niedoróbkę po stronie banku złozyli kilka wniosków?
Pozdrawiam
Nawet jeśli posiadany przeze mnie aktualnie dowód osobisty jest ważny jeszcze ponad 30 dni?
Przecież Jest to mój aktualny dokument, więc nie rozumiem w czym problem - nie napisałem przecież że mój akt
... 29-04-2024Widzę że problem pojawił się wcześniej, u mnie dopiero jakiś miesiąc temu. Dzwoniłem na infolinię, udają że o tym nie wiedzieli.
Co więcej, ten skrót do szybkiego przelewu zaczął mi przelewać z konta o
... 29-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
24 | |
13 | |
12 | |
6 | |
6 |