01-04-2016 15:18
NIE DZIAŁA WYSYŁANIE WNIOSKÓW 500+
Sytuacja jest globalna czy tylko ING ?
Niestety sytuacja jest GLOBALNA !
Reszta również się zawiesza L0L
01-04-2016 18:18
Dzień dobry
Zauważyłem ,że podczas wysyłania wniosku 500+
próbowałem to trzy albo cztery razy za każdym razem wyskakiwał BŁĄD i informacja spróbuj
PONOWNIE !
( Wyswietlał mi problem wysłania wniosku i brak potwierdzenia. )
Po mojej czwartej próbie wszytko poszło dobrze i został wyswietlony komunikat ,że wniosek wysłano.
Nastepnie sprawdziłem poczte i okazało się ,że mam cztery takie UPO !
Czy to jest jakis problem ? Bo wychodzi teraz na to ,że mój Urzad ma 4 wnioski !!!
02-04-2016 09:14 | Edytowano: 02-04-2016 14:04
System już działa i można wysłać wniosek za pośrednictwem bankowości internetowej:
- w ING BankOnLine: na dole strony po wybraniu "Wnioski Rodzina 500+",
- w Moim ING: po wybraniu "Oferta ING".
@KrzysztofB Jeżeli otrzymałeś potwierdzenie z emp@ti (rządowego systemu centralnego), to oznacza, że Twój wniosek został dostarczony. W sprawie kilku potwierdzeń prosimy o kontakt z urzędem gminy/ośrodkiem pomocy społecznej.
02-04-2016 10:55
Potwierdzam,że nie działa wysyłanie wniosków.
Przechodzi się przez wszystkie etapy i na końcu przy wysyłaniu wniosku wyskakuje błąd.
Nie można go podejrzeć ani wydrukować - otwiera się pusty dokument PDF.
Ponadto myląca jest 2 strona wniosku.W górnych uwagach pisze "podaj dane wszystkich dzieci do 18ego roku życia.",a wniosek rozpoczyna się jako "Drugie dziecko" następnie "dodaj kolejne dziecko" itd.
03-04-2016 11:46 | Edytowano: 03-04-2016 11:47
Nadal nie działa wysyłanie wniosków.
Na infolinii poradzono zmienić przeglądarkę - nic to nie daje.
Specjaliści w weekendy nie pracują - to druga odpowiedź na infolinii.Czekamy więc do przyszłego tygodnia...
W załączniku widok błędu.
04-04-2016 11:05
Składanie wniosków 500+ nadal nie działa. Na ostatnim etapie wyskakuje błąd systemu.
Próbowałem dwa razy.
Proszę o informację czy i kiedy to zadziała!!!
Pozdrawiam
04-04-2016 11:44
04-04-2016 11:51
W poczcie żadnych potwierdzeń nie dostałem.
Ponadto w profilu ingonline w rejestrze ostatnich operacji nie ma wysłania tego wniosku.
Fajnie byłoby jakby ktoś z banku się odniósł i odpowiedział jasno czy w przypadku pojawienia się błędu na samym końcu procesu w trakcie wysyłanai wniosek się wysyła czy nie i czy należy to zrobić jeszcze raz.
Pozdrawiam
04-04-2016 12:34
Pracujemy już nad rozwiązaniem problemu. Przepraszamy za utrudnienia. Przekażemy informację, gdy system będzie działał poprawnie.
04-04-2016 13:15
No więc jednak dostałem potwierdzenie z systemu Empatia - potwierdzenie złożenia trzech wniosków, bo tyle razy próbowałem to zrobić przez system ING. W rejestrze operacji ingonline tego nie ma.
Rozumiem, że moje wnioski zostały jednak złożone do Ministerwtwa, szkoda tylko, że TRZY.
No i teraz pytam co z tym fantem zrobić? Ktoś wie? A moze bank napisze wyjaśnienie w imieniu wszystkich swoich klientów, którzy przez niedoróbkę po stronie banku złozyli kilka wniosków?
Pozdrawiam
Witam,
mam podobnie, podczas próby aktywacji aplikacji wszystko przebiega prawidłowo aż do przyjścia smsa z kodem i po jego wpisaniu do aplikacji pojawia się ekran na wpisanie kodu przekazanego przez p
... 24-11-2024I prawidłowo. Jak można podawać inne dane? Wiesz, że na to są paragrafy?
23-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
5 | |
5 | |
4 | |
3 |