18-04-2016 10:10
Tak, tylko żeby dostać jakiekolwiek potwierdzenie, to najpierw trzeba wysłać wniosek. Niestety, ja wysłać nadal nie mogę. Po wypełnieniu i kliknięciu "wyślij", podaniu kodu, otrzymuję komunikat "Wystąpił błąd! Przepraszamy, Twój wniosek nie został zapisany. Prosimy spróbować ponownie później." I tak w kółko... Na różnych komuterach, różnych systemach, w różnych przeglądarkach. Adres email jest ok, załączniki są ok.
19-04-2016 09:33
bazylja pisze:
Tak, tylko żeby dostać jakiekolwiek potwierdzenie, to najpierw trzeba wysłać wniosek. Niestety, ja wysłać nadal nie mogę. Po wypełnieniu i kliknięciu "wyślij", podaniu kodu, otrzymuję komunikat "Wystąpił błąd! Przepraszamy, Twój wniosek nie został zapisany. Prosimy spróbować ponownie później." I tak w kółko... Na różnych komuterach, różnych systemach, w różnych przeglądarkach. Adres email jest ok, załączniki są ok.
Skontaktuj się z nami pod nr 32 357 00 10 - przyjmiemy indywidualne zgłoszenie.
24-08-2016 12:28
W moim przypadku wniosek o świadczenie wychowawcze pomimo wysłania w systemie bankowości elektronicznej ING w dniu 11 kwietnia br., nie został przekazany do systemu Emp@tia, a więc nie uzyskałem świadczenia od kwietnia. Pomimo złożenia dwukrotnych reklamacji ING umywa ręce, twierdząc, iż skoro wniosek nie został zarejstrowany w systemie Emp@tia, to mój problem, chociaż na tej stronie sam potwierdza iż były problemy z systemem bankowym. To się nazywa rzeczowe traktowanie klienta.
24-08-2016 12:31
24-08-2016 13:16
Ja dostałem potwierdzenie że wniosek został wysłany, stąd cały kłopot.
Jakiś czas temu zmieniłem telefon na Huawei. Okazało się, że nie mogę aktywować płatności telefonem . z czego wcześniej korzystałem bez problemu na telefonie Honor i Oppo. Po wielu próbach udałem się
... 16-02-2025ING jako bank chwalę, za komunikację, relatywnie dobry UI,
ale z minusów to zazwyczaj ostrzegam przed tym maskowanie.
Rozumiem, że dla większości ludzi to jest dobry dodatkowy mechanizm bezpieczeństwa
... 16-02-2025Witam, Wczoraj dodałem nowy telefon do aplikacji Moje ING, otrzymałem SMS-a, że ze względów bezpieczeństwa moje bankowość internetowa została zablokowana. Próbowałem ją odblokować, ale pojawiał się bł
... 14-02-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
3 | |
3 | |
3 | |
3 |