Odpowiedz

Moduł Makler

Czy ktoś jeszcze ma problem z dostaniem się na konto maklerskie? 

agatas
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
1
13-01-2022
Wiadomość 1 z 7 (7 602 wyświetleń)

Re: Moduł Makler

Daj znać, jakie dokładnie problemy pojawiają się u Ciebie. Według informacji które otrzymaliśmy, w module makler mogły pojawiać się chwilowe problemy, natomiast obecnie nie powinny już występować.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
597
127
19-03-2018
Wiadomość 2 z 7 (7 584 wyświetleń)

Re: Moduł Makler

taaaaa...

aktualnie to nawet wogle nie ma modułu maklera

choć może i dobrze że go wyłączyliście bo zaraz by ludziska porobiły sobie jeszcze większy bałagan

ale mnie np trafiło i szczerze mam dość

Odpowiedz
0 Lajków
arturo74
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
58
26
03-12-2020
Wiadomość 3 z 7 (7 561 wyświetleń)

Re.: Moduł Makler

Mnie również nie działa. Nie da się wejść ani na telefonie ani w przeglądarce. Próbowałem wejść, dostawałem błąd, a po chwili konto maklerskie w ogóle zniknęło. To już nie pierwszy raz taka sytuacja, i to w godzinach sesji. Chyba pora na zmianę maklera, bo za często takie błędy się dzieją.
Odpowiedz
0 Lajków
Ard214
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
13-01-2022
Wiadomość 4 z 7 (7 559 wyświetleń)

Re.: Moduł Makler

Jeżeli chodzi o aplikację to udało mi się zalogować lecz znacznie wygodniej jest na laptopie a tutaj faktycznie nie ma opcji wejscia .... Kiedy możemy się spodziewać powrotu do normalności?
Odpowiedz
0 Lajków
Robert6
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
1
14-01-2022
Wiadomość 5 z 7 (7 349 wyświetleń)

Re: Re.: Moduł Makler

Jeśli moduł makler nie jest dostępny w bankowości internetowej, spróbuj proszę wyczyścić pliki cookies w przeglądarce. To powinno pomóc Emotikon: Szczęśliwy



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
597
127
19-03-2018
Wiadomość 6 z 7 (7 342 wyświetleń)

Re.: Moduł Makler

Ok, działa
Robert6
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
1
14-01-2022
Wiadomość 7 z 7 (7 327 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Awaria wpłatomatu

Przekazałam Twoją prośbę o przyspieszenie rozpatrzenia zgłoszenia do działu, który tym się zajmuje.

14-06-2025
Awaria wpłatomatu

Chcialam wpłacić pieniądze na konto. Po włożeniu ich do wplatomatu,wpisaniu kwoty jaką chce przelać czyli 2700zl, wplatomat przy liczeniu nagle sie zatrzymał i wyskoczył komunikat o awarii. Dostałam k...

14-06-2025
Re: Decyzja negatywna - odwołanie

Standardowo maksymalny czas na odpowiedź, to 30 dni. Tutaj jednak nie widzimy szczegółów Twojego zgłoszenia. Prosimy, skontaktuj się ze specjalistą, który przyjmował odwołanie. Mamy nadzieję, że temat

...

13-06-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy