Odpowiedz

Moduł Makler

Czy ktoś jeszcze ma problem z dostaniem się na konto maklerskie? 

agatas
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
1
13-01-2022
Wiadomość 1 z 7 (5 793 wyświetleń)

Re: Moduł Makler

Daj znać, jakie dokładnie problemy pojawiają się u Ciebie. Według informacji które otrzymaliśmy, w module makler mogły pojawiać się chwilowe problemy, natomiast obecnie nie powinny już występować.


***
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
562
122
19-03-2018
Wiadomość 2 z 7 (5 775 wyświetleń)

Re: Moduł Makler

taaaaa...

aktualnie to nawet wogle nie ma modułu maklera

choć może i dobrze że go wyłączyliście bo zaraz by ludziska porobiły sobie jeszcze większy bałagan

ale mnie np trafiło i szczerze mam dość

Odpowiedz
0 Lajków
arturo74
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
58
26
03-12-2020
Wiadomość 3 z 7 (5 752 wyświetleń)

Re.: Moduł Makler

Mnie również nie działa. Nie da się wejść ani na telefonie ani w przeglądarce. Próbowałem wejść, dostawałem błąd, a po chwili konto maklerskie w ogóle zniknęło. To już nie pierwszy raz taka sytuacja, i to w godzinach sesji. Chyba pora na zmianę maklera, bo za często takie błędy się dzieją.
Odpowiedz
0 Lajków
Ard214
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
13-01-2022
Wiadomość 4 z 7 (5 750 wyświetleń)

Re.: Moduł Makler

Jeżeli chodzi o aplikację to udało mi się zalogować lecz znacznie wygodniej jest na laptopie a tutaj faktycznie nie ma opcji wejscia .... Kiedy możemy się spodziewać powrotu do normalności?
Odpowiedz
0 Lajków
Robert6
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
1
14-01-2022
Wiadomość 5 z 7 (5 540 wyświetleń)

Re: Re.: Moduł Makler

Jeśli moduł makler nie jest dostępny w bankowości internetowej, spróbuj proszę wyczyścić pliki cookies w przeglądarce. To powinno pomóc Emotikon: Szczęśliwy


***
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
562
122
19-03-2018
Wiadomość 6 z 7 (5 533 wyświetleń)

Re.: Moduł Makler

Ok, działa
Robert6
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
1
14-01-2022
Wiadomość 7 z 7 (5 518 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Zapętlony reset aplikacji. Dźwięk powiadomienia

Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas

...

18-04-2024
Re: ubezpieczenie nieruchomości

Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt

...

18-04-2024
Re: Zeskanuj i zapłać

Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.

Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie

...

18-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy