Odpowiedz

Moduł Makler

Czy ktoś jeszcze ma problem z dostaniem się na konto maklerskie? 

agatas
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
1
13-01-2022
Wiadomość 1 z 7 (6 696 wyświetleń)

Re: Moduł Makler

Daj znać, jakie dokładnie problemy pojawiają się u Ciebie. Według informacji które otrzymaliśmy, w module makler mogły pojawiać się chwilowe problemy, natomiast obecnie nie powinny już występować.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
586
125
19-03-2018
Wiadomość 2 z 7 (6 678 wyświetleń)

Re: Moduł Makler

taaaaa...

aktualnie to nawet wogle nie ma modułu maklera

choć może i dobrze że go wyłączyliście bo zaraz by ludziska porobiły sobie jeszcze większy bałagan

ale mnie np trafiło i szczerze mam dość

Odpowiedz
0 Lajków
arturo74
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
58
26
03-12-2020
Wiadomość 3 z 7 (6 655 wyświetleń)

Re.: Moduł Makler

Mnie również nie działa. Nie da się wejść ani na telefonie ani w przeglądarce. Próbowałem wejść, dostawałem błąd, a po chwili konto maklerskie w ogóle zniknęło. To już nie pierwszy raz taka sytuacja, i to w godzinach sesji. Chyba pora na zmianę maklera, bo za często takie błędy się dzieją.
Odpowiedz
0 Lajków
Ard214
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
13-01-2022
Wiadomość 4 z 7 (6 653 wyświetleń)

Re.: Moduł Makler

Jeżeli chodzi o aplikację to udało mi się zalogować lecz znacznie wygodniej jest na laptopie a tutaj faktycznie nie ma opcji wejscia .... Kiedy możemy się spodziewać powrotu do normalności?
Odpowiedz
0 Lajków
Robert6
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
1
14-01-2022
Wiadomość 5 z 7 (6 443 wyświetleń)

Re: Re.: Moduł Makler

Jeśli moduł makler nie jest dostępny w bankowości internetowej, spróbuj proszę wyczyścić pliki cookies w przeglądarce. To powinno pomóc Emotikon: Szczęśliwy



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
586
125
19-03-2018
Wiadomość 6 z 7 (6 436 wyświetleń)

Re.: Moduł Makler

Ok, działa
Robert6
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
1
14-01-2022
Wiadomość 7 z 7 (6 421 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Konto dodatkowe walutowe wspólne/indywidualne

A tych galeryjnych ING ekspress dodadzą konto wspólne walutowe jak ktoś już ma indywidualne?

08-12-2024
Re.: Konto dodatkowe walutowe wspólne/indywidualne

Konto oszczędnościowe i konto walutowe może być wspólne. Natomiast dodanie drugiego właściciela możliwe jest tylko w naszej placówce.

08-12-2024
Re.: Zmiana pracodawcy a limit odnawialny

Przy limicie zadłużenia w koncie ważne są regularne, miesięczne wpływy na konto w kwocie minimum 1/6 kwoty przyznanego limitu. Zapewni to prawidłową obsługę debetu. W takiej sytuacji nowej umowy nie m...

07-12-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy