Odpowiedz

Oczekiwanie na zatwierdzenie transakcji

Zrobiłam przelew z aplikacji Play24 za pomocą Blik, dostałam informację, że w aplikacji ING mam potwierdzić przelew. Niestety do tej pory nic nie przyszło, a płatność w Play cały czas czeka na weryfikację. Jak długo to może trwać?
Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 1 z 2 (737 wyświetleń)

Re: Oczekiwanie na zatwierdzenie transakcji

W przypadku płatności BLIK od razu powinna być opcja jej potwierdzenia w aplikacji. Czasami pojawia się ona automatycznie, a czasami wystarczy, że klikniesz na powiadomienie push jakie pojawi się w Twoim telefonie o transakcji BLIK. Jeśli wówczas nie potwierdziłaś tej płatności, to niestety już ona nie dojdzie do skutku, Musiałabyś ją wykonać ponownie. W razie pytań napisz do nas na czacie w Moim ING lub zadzwoń 32 357 00 69. 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
MagdalenaD
Moderator
Moderator icon
243
52
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (679 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Okres prowadzenia działalności gospodarczej a kredyt gotówkowy

Dzień dobry,

Chciałbym zapytać jaki jest obecnie minimalny okres prowadzenia działalności gospodarczej aby otrzymać kredyt gotówkowy jako osoba prywatna, mająca jedyne dochody z tejże działalności.
Czy ...

26-06-2022
Re: Pożyczka hipoteczna a wakacje kredytowe

Aktualnie Fundusz Wsparcia Kredytobiorców obejmuje kredyty hipoteczne lub budowlano-hipoteczne. Ustawa jednak nie weszła jeszcze w życie i trudno jest nam się odnieść czy zostanie to rozszerzone o inn

...

26-06-2022
Re: Re.: Zmiany widoku w Moim ING

@Mitchris, @viggen: Dziękuję za przesłane uwagi na temat zmiany prezentowania danych w koncie oszczędnościowym i celach oszczędnościowych. Przekazałam opinię do osób, które zajmują się Moim ING. Każda

...

26-06-2022
Najbardziej pomocni użytkownicy