Odpowiedz

Oczekiwanie na zatwierdzenie transakcji

Zrobiłam przelew z aplikacji Play24 za pomocą Blik, dostałam informację, że w aplikacji ING mam potwierdzić przelew. Niestety do tej pory nic nie przyszło, a płatność w Play cały czas czeka na weryfikację. Jak długo to może trwać?
Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 1 z 2 (280 wyświetleń)

Re: Oczekiwanie na zatwierdzenie transakcji

W przypadku płatności BLIK od razu powinna być opcja jej potwierdzenia w aplikacji. Czasami pojawia się ona automatycznie, a czasami wystarczy, że klikniesz na powiadomienie push jakie pojawi się w Twoim telefonie o transakcji BLIK. Jeśli wówczas nie potwierdziłaś tej płatności, to niestety już ona nie dojdzie do skutku, Musiałabyś ją wykonać ponownie. W razie pytań napisz do nas na czacie w Moim ING lub zadzwoń 32 357 00 69. 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
MagdalenaD
Moderator
Moderator icon
223
48
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (222 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: ile mogą wyniesc mnie maksymalnie raty za kredyt hipoteczny

Jak będzie podniesiona stopa referencyjna to rosną też odsetki maksymalne. Kwota z umowy jest tylko przykładem - jest to wyliczenie według stóp NBP z czasu podpisania umowy.

28-01-2022
Re.: Brak uprawnień do obciążania rachunku

Witam

Przy próbie wykonania transakcji wyskakuje mi informacja Brak uprawnień do obciążania rachunku. Nie mogę również płacić kartą. Pieniądze na koncie mam. O co chodzi

28-01-2022
Bilety komunikacji miejskiej w ING mobile.

Witam, kiedy bank wprowadzi możliwość zakupu biletów komunikacji miejskiej w aplikacji ING? Od lat ciężko Wam idzie wprowadzanie nowych funkcji.

 

28-01-2022
Najbardziej pomocni użytkownicy