12-01-2022 11:18
13-01-2022 08:45
W przypadku płatności BLIK od razu powinna być opcja jej potwierdzenia w aplikacji. Czasami pojawia się ona automatycznie, a czasami wystarczy, że klikniesz na powiadomienie push jakie pojawi się w Twoim telefonie o transakcji BLIK. Jeśli wówczas nie potwierdziłaś tej płatności, to niestety już ona nie dojdzie do skutku, Musiałabyś ją wykonać ponownie. W razie pytań napisz do nas na czacie w Moim ING lub zadzwoń 32 357 00 69.
witam ile mam czekać na zwrot pieniędzy na konto , przy próbie wypłacenia pieniędzy z bankomat wyświetlił błąd, pieniądze z konta potrąciło a gotówki nie wydało . byłem się za pytać w oddziale ale pa
... 11-12-2024A robiliście samodzielnie czy z pośrednikiem? Ja w tamtym banku gdzie dostałam odmowę robiłam sama, potem dostałam kontakt do pośrednika. Sprzedawca mieszkania jest przeciwko pośrednikom i sam nie sko
... 10-12-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
5 | |
5 | |
3 | |
3 |