Odpowiedz

Oczekiwanie na zatwierdzenie transakcji

Zrobiłam przelew z aplikacji Play24 za pomocą Blik, dostałam informację, że w aplikacji ING mam potwierdzić przelew. Niestety do tej pory nic nie przyszło, a płatność w Play cały czas czeka na weryfikację. Jak długo to może trwać?
Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 1 z 2 (662 wyświetleń)

Re: Oczekiwanie na zatwierdzenie transakcji

W przypadku płatności BLIK od razu powinna być opcja jej potwierdzenia w aplikacji. Czasami pojawia się ona automatycznie, a czasami wystarczy, że klikniesz na powiadomienie push jakie pojawi się w Twoim telefonie o transakcji BLIK. Jeśli wówczas nie potwierdziłaś tej płatności, to niestety już ona nie dojdzie do skutku, Musiałabyś ją wykonać ponownie. W razie pytań napisz do nas na czacie w Moim ING lub zadzwoń 32 357 00 69. 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
MagdalenaD
Moderator
Moderator icon
240
52
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (604 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Terminy realizacji drugiej transzy.

10 dni liczy się od dnia złożenia dyspozycji. Tylko sprawdź, czy masz w umowie 10 dni kalendarzowych, czy roboczych. Jeśli roboczych, to do 28 maja minie tylko 5.

20-05-2022
Terminy realizacji drugiej transzy.

Dzień dobry :-)

Mam pytanie dotyczące wypłaty drugiej transzy do dewelopera.- termin do końca miesiąca. W aplikacji jest napisane, że rozpatrzenie wniosku może zająć do dziesięciu dni.
Nie chciałbym się...

20-05-2022
konto oszczędnościowe 4%

Cześć,

 

Jestem zielony jeśli chodzi o banki, czy to konto wiąże się z jakimś ryzykiem? Czy konto oszczędnościowe to to samo co lokata? Dlaczego bank nie doda tych 4% do istniejącego konta bankowego tyl

...

20-05-2022
Najbardziej pomocni użytkownicy