12-01-2022 11:18
13-01-2022 08:45
W przypadku płatności BLIK od razu powinna być opcja jej potwierdzenia w aplikacji. Czasami pojawia się ona automatycznie, a czasami wystarczy, że klikniesz na powiadomienie push jakie pojawi się w Twoim telefonie o transakcji BLIK. Jeśli wówczas nie potwierdziłaś tej płatności, to niestety już ona nie dojdzie do skutku, Musiałabyś ją wykonać ponownie. W razie pytań napisz do nas na czacie w Moim ING lub zadzwoń 32 357 00 69.
Dziękujemy za zainteresowanie naszą ofertą kredytu hipotecznego. Na te pytania odpowie Ci nasz specjalista hipoteczny z placówki bankowej. Dla swojej wygody możesz umówić się na spotkanie Wideo z dora
... 19-06-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
14 | |
13 | |
13 | |
6 | |
4 |