Odpowiedz

Oczekiwanie na zatwierdzenie transakcji

Zrobiłam przelew z aplikacji Play24 za pomocą Blik, dostałam informację, że w aplikacji ING mam potwierdzić przelew. Niestety do tej pory nic nie przyszło, a płatność w Play cały czas czeka na weryfikację. Jak długo to może trwać?
Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 1 z 2 (2 931 wyświetleń)

Re: Oczekiwanie na zatwierdzenie transakcji

W przypadku płatności BLIK od razu powinna być opcja jej potwierdzenia w aplikacji. Czasami pojawia się ona automatycznie, a czasami wystarczy, że klikniesz na powiadomienie push jakie pojawi się w Twoim telefonie o transakcji BLIK. Jeśli wówczas nie potwierdziłaś tej płatności, to niestety już ona nie dojdzie do skutku, Musiałabyś ją wykonać ponownie. W razie pytań napisz do nas na czacie w Moim ING lub zadzwoń 32 357 00 69. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MagdalenaD
Były moderator
Były moderator icon
345
67
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (2 873 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Wprowadzenie Samsung Pay

ING faktycznie niektórych sprawach nie słucha kietów za szczególnie bezpieczeństwa i tak jak tu się pisze nowego rozwiązania samsung pay dla telefonów samsung bo jeśli samsung ma swoja aplikacje do pa...

11-11-2025
Re.: Paczki przelewów i podzielona płatność

Usunięty link był do strony z opisem jak działa import plików z przelewami w mBanku.
Przepraszam za dodanie linku i dziękuję MateuszF że usunąłeś tylko link a nie cały wpis Emotikon: Szczęśliwy
 
Informacja dla wszystkich n
...

10-11-2025
Re.: Paczki przelewów i podzielona płatność

Wszystkie przelewy robimy w MPP. W ING korzystamy z powielania przelewów a w mBanku wczytujemy paczkę Emotikon: Szczęśliwy
(link edytowany przez moderatora).

10-11-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy