Odpowiedz

Mam, a nie mam.

Czy planujecie kiedyś wprowadzenie opcji wyłączenia salda karty kredytowej z sumy "Mam" w głównym oknie?

Można wyłączyć wszystkie rachunki z podglądu i sumowania w "Mam", oprócz tego dostepnego salda karty depetowej, czyli tego czego nie mam.

#logikanowegosystemu

 

Jeżeli odpowiedź brzmi nie, to nie trzeba odpisywać, sam sobie zrobie ctrl+c, ctrl+v:

  • Nowy system tworzyliśmy m.in. w oparciu o badania z użytkownikami. Nadal rozwijamy go. Dlatego każda opinia jest dla nas ważna. Wiemy, że potrzeba czasu, aby poznać nowy system. W Moje ING znajdziesz wiele funkcji, których nie było wcześniej. Są to m.in.: saldo po każdej operacji, wygodna wyszukiwarka, która ułatwia znalezienie konkretnej transakcji, lista transakcji w PDF blablablba
Odpowiedz
0 Lajków
TomekŁ
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
1
10-12-2016
Wiadomość 1 z 4 (4 633 wyświetleń)

Re.: Mam, a nie mam.

Nie ma możliwości, żeby wyłączyć z tej sekcji kartę kredytową. W ramach przyznanego limitu możesz w każdej chwili skorzystać z pieniędzy. Póki co nie planujemy wprowadzać zmiany. Nie wykluczone, że weźmiemy to pod uwagę w przyszłości.

 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartaK
Były moderator
Były moderator icon
672
176
04-09-2015
Wiadomość 2 z 4 (4 584 wyświetleń)

Re.: Mam, a nie mam.

I właśnie z tego powodu kartę kredytową mam gdzie indziej.

dawidt
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
59
36
04-10-2016
Wiadomość 3 z 4 (4 528 wyświetleń)

Re.: Mam, a nie mam.

Skoro to faktycznie jedyne rozwiązanie, ja swoją również przeniosę do innego banku.
TomekŁ
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
1
10-12-2016
Wiadomość 4 z 4 (4 525 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Decyzja w procesie NWH

Cześć, mój doradca również złożył mój wniosek przez NWH. Czy długo ostatecznie czekałaś na decyzję ostateczną?. Mój kompletny wniosek złożyliśmy 22.07 i zastanawiam się ile czasu od tego może być pode...

26-07-2024
Re.: Problem z płatnościami zbliżeniowymi

Proszę w pierwszej kolejności w bankowości internetowej w szczegółach karty wyłączyć zbliżeniowość na karcie. Następnie, proszę dokonać płatności z kodem PIN i na nowo uruchomić płatności zbliżeniowe ...

26-07-2024
Re.: Zablokowane konto przez dział bezpieczenstwa

Napisz proszę do nas ponownie na czacie. Sprawdzimy wówczas dla Ciebie informacje. Tu nie jesteśmy w stanie pomóc.

26-07-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy