Odpowiedz

Mam, a nie mam.

Czy planujecie kiedyś wprowadzenie opcji wyłączenia salda karty kredytowej z sumy "Mam" w głównym oknie?

Można wyłączyć wszystkie rachunki z podglądu i sumowania w "Mam", oprócz tego dostepnego salda karty depetowej, czyli tego czego nie mam.

#logikanowegosystemu

 

Jeżeli odpowiedź brzmi nie, to nie trzeba odpisywać, sam sobie zrobie ctrl+c, ctrl+v:

  • Nowy system tworzyliśmy m.in. w oparciu o badania z użytkownikami. Nadal rozwijamy go. Dlatego każda opinia jest dla nas ważna. Wiemy, że potrzeba czasu, aby poznać nowy system. W Moje ING znajdziesz wiele funkcji, których nie było wcześniej. Są to m.in.: saldo po każdej operacji, wygodna wyszukiwarka, która ułatwia znalezienie konkretnej transakcji, lista transakcji w PDF blablablba
Odpowiedz
0 Lajków
TomekŁ
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
1
10-12-2016
Wiadomość 1 z 4 (4 839 wyświetleń)

Re.: Mam, a nie mam.

Nie ma możliwości, żeby wyłączyć z tej sekcji kartę kredytową. W ramach przyznanego limitu możesz w każdej chwili skorzystać z pieniędzy. Póki co nie planujemy wprowadzać zmiany. Nie wykluczone, że weźmiemy to pod uwagę w przyszłości.

 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartaK
Były moderator
Były moderator icon
672
176
04-09-2015
Wiadomość 2 z 4 (4 790 wyświetleń)

Re.: Mam, a nie mam.

I właśnie z tego powodu kartę kredytową mam gdzie indziej.

dawidt
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
59
36
04-10-2016
Wiadomość 3 z 4 (4 734 wyświetleń)

Re.: Mam, a nie mam.

Skoro to faktycznie jedyne rozwiązanie, ja swoją również przeniosę do innego banku.
TomekŁ
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
1
10-12-2016
Wiadomość 4 z 4 (4 731 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Dodanie karty debetowej do drugiego telefonu

Borykam się z podobnym problemem i za nic nie mogę zrozumieć takiej decyzji.

Do tej pory mieliśmy razem z bliską mi osobą dodane nawzajem swoje karty w GPay, w telefonach, aby, w razie problemów, można

...

06-10-2024
Re.: Wpłatomat nie zaksięgował wpłaty

Przepraszamy Cię za kłopoty z wpłatą i brak pieniędzy na koncie. Przekazaliśmy prośbę o przyspieszenie rozpatrzenia reklamacji do odpowiedniego zespołu.

06-10-2024
Wpłatomat nie zaksięgował wpłaty

Witam,
Nie rozumiem jak w takich nagłych przypadkach jak pieniądze na operację dziecka , bank nie proponuje szybkiego rozwiązania sprawy . W dniu dzisiejszym wpłaciłam 11 400zl . Pieniądze muszę wpłaci...

06-10-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy