Odpowiedz

Mam, a nie mam.

Czy planujecie kiedyś wprowadzenie opcji wyłączenia salda karty kredytowej z sumy "Mam" w głównym oknie?

Można wyłączyć wszystkie rachunki z podglądu i sumowania w "Mam", oprócz tego dostepnego salda karty depetowej, czyli tego czego nie mam.

#logikanowegosystemu

 

Jeżeli odpowiedź brzmi nie, to nie trzeba odpisywać, sam sobie zrobie ctrl+c, ctrl+v:

  • Nowy system tworzyliśmy m.in. w oparciu o badania z użytkownikami. Nadal rozwijamy go. Dlatego każda opinia jest dla nas ważna. Wiemy, że potrzeba czasu, aby poznać nowy system. W Moje ING znajdziesz wiele funkcji, których nie było wcześniej. Są to m.in.: saldo po każdej operacji, wygodna wyszukiwarka, która ułatwia znalezienie konkretnej transakcji, lista transakcji w PDF blablablba
Odpowiedz
0 Lajków
TomekŁ
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
1
10-12-2016
Wiadomość 1 z 4 (4 610 wyświetleń)

Re.: Mam, a nie mam.

Nie ma możliwości, żeby wyłączyć z tej sekcji kartę kredytową. W ramach przyznanego limitu możesz w każdej chwili skorzystać z pieniędzy. Póki co nie planujemy wprowadzać zmiany. Nie wykluczone, że weźmiemy to pod uwagę w przyszłości.

 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartaK
Były moderator
Były moderator icon
672
176
04-09-2015
Wiadomość 2 z 4 (4 561 wyświetleń)

Re.: Mam, a nie mam.

I właśnie z tego powodu kartę kredytową mam gdzie indziej.

dawidt
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
59
36
04-10-2016
Wiadomość 3 z 4 (4 505 wyświetleń)

Re.: Mam, a nie mam.

Skoro to faktycznie jedyne rozwiązanie, ja swoją również przeniosę do innego banku.
TomekŁ
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
1
10-12-2016
Wiadomość 4 z 4 (4 502 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Zablokowane konto internetowe - brak możliwości używania konta w jakikolwiek sposób

Cały czas pisze na czacie o odblokowanie konta i ponaglam myślałam że jesteście fajnym bankiem ale teraz już nie wiem pieniądze dzieci zablokować żal jedyne środki

18-07-2024
Re.: Zablokowane konto internetowe - brak możliwości używania konta w jakikolwiek sposób

Skontaktuj się z nami pod numerem 32 357 00 69 lub na czacie w Moim ING, jeśli możesz się zalogować do usługi. Przez forum nie możemy sprawdzić informacji o Twoim koncie.

18-07-2024
Re.: Zablokowane konto internetowe - brak możliwości używania konta w jakikolwiek sposób

Witam ja mam zablokowane konto od wczoraj a są na nim środki od dzieci nie mam dostępu by je wypłacić nawet nie wiem za co

18-07-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy