24-06-2021 18:45
Witam,
czy ING mogłoby zlikwidować, dosyć idiotyczny, limit maksymalnej długości hasła? Obecnie jest to 32 znaków, a przy używaniu najsensowniejszych haseł (długie zdanie -- łatwe do zapamiętania a 100% niemożliwe do złamania brute-force) jest tutaj mocno ograniczone...
25-06-2021 19:59
Dziękujemy za Twoją sugestię. Na razie nie planujemy tego zmienić. Jednak Twoją uwagę skierowałam do odpowiedniego zespołu. Niewykluczone, że w przyszłości będzie taka możliwość
14-01-2025 15:04
Dzień dobry,
Czy w tej sprawie coś się może zmieniło, czy po 4 niemal latach jest to nadal technologicznie nieosiągalne dla banku? Pytam, ponieważ dzisiaj jakimś cudem aplikacja zablokowała mi dostęp do bankowości - błędnie rejestrowała zarówno logowanie biometryczne jak i PIN i przy resecie próbowałem użyć stosunkowo długiego (ale łatwego do zapamiętania) hasła 9x znaków no i nie udało się. Co ciekawe w wymaganiach dla hasła o maksymalnej długości nie ma ani słowa.
15-01-2025 15:08
Na ten moment nie wprowadziliśmy zmian. Hasło do bankowości internetowej powinno:
Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 14 | |
| 13 | |
| 12 | |
| 4 | |
| 3 |