03-03-2021 09:27
Potwierdzamy, że występowały dzisiaj kłopoty z dostępem do Mojego ING Pracowaliśmy nad tym, aby jak najszybciej przywrócić poprawne działanie systemu. Prosimy, sprawdźcie teraz - usługa już powinna działać poprawnie, także dostęp do modułu Makler.
03-03-2021 09:32
@AgnieszkaBin:Potwierdzamy, że występowały dzisiaj kłopoty z dostępem do Mojego ING
Pracowaliśmy nad tym, aby jak najszybciej przywrócić poprawne działanie systemu. Prosimy, sprawdźcie teraz - usługa już powinna działać poprawnie, także dostęp do modułu Makler.
Co to zmienia?
Sprawdź, JUŻ działa.
To już 3 miesiąc powtarzających się większych lub mniejszych problemów.
Moje straty z tego powodu to już kilka tysięcy złotych.
03-03-2021 10:11
@drobniak W takich sytuacji robimy wszystko, aby jak najszybciej przywrócić poprawne działanie usługi. Jeżeli poniosłeś stratę to prosimy, zgłoś reklamację. Możesz to zrobić przez wysłanie wiadomości w module Makler.
18-03-2021 09:08
a jak tam się dzisiaj Wam kręci ? i nie pytam o finanse ...
próbuje złożyć zleconko i kręci i kręci ... mija minuta i JUŻ
można, teraz tylko wpisać dane, dać wyślij i znowu czekać aż wykręci ...
18-03-2021 09:12
18-03-2021 09:14
To samo. Nie dziala ani w tel ani na PC
18-03-2021 09:14
u.... a jednak downdetector ing znowu poszybował ze zgłoszeniami że nie działa...
albo działa tak wolno, że dla daytradera to jakby w ogóle nie działało
18-03-2021 09:51
Makler działa obecnie prawidłowo. Przepraszamy za chwilowe utrudnienia w korzystaniu
27-03-2021 17:07 | Edytowano: 27-03-2021 17:10
04-10-2021 09:13
czy Wam znowu "coś" nie działa ?
przy próbie składania zleceń, komunikat nastąpiło wylogowanie z mojego ing, i co ... znowu logowanie, jak krew z nosa, i znowu powtórka
ale za "dostęp" do konta to sobie każecie płacić za coś co konkurencja ma za free, także za te śmieszne notowania
Trudno mi się odnieść do tej sytuacji przez Społeczność. Faktycznie zmieniały się regulacje dotyczące polisy ubezpieczenia nieruchomości z ryzykiem powodzi.
Jednak dotyczy to nowych umów kredytowych p
Warto skonsultować tą sytuację z doradcą na czacie , lub na infolinii .Mnie już drugi raz udało się skrócić z poziomu bankowości internetowej
22-03-2023U mnie zarówno w bankowości internetowej, jak i w aplikacji cały czas pojawia się komunikat:
Nie możesz teraz skrócić okresu kredytowania. Spróbuj ponownie za 2 dni robocze.
A tak bardzo liczyłem na s
... 22-03-2023Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
10 | |
5 | |
5 | |
4 | |
4 |